Kärlek
Underbart och sant!
Förstår allt mer och mer hur bra förhållande jag faktiskt har tillsammans med min pojkvän. ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ett fint tal av David Icke om Villkorslös kärlek.
Det är ett val mellan rädsla och kärlek
Väljer vi kärlek läker vi oss själva (det inre)
och sedan planeten (Det yttre)

Tänker på något som jag tog till mig när jag läste det och som får mig att le och känna " ja just det" så fort jag är " ute o snurrar" :
Den viktigaste kärleksrelationen du kan ha är med dig själv. Ingen kan ta den ifrån dig och den kan vara livet ut.
zirius förklara mer :)
" ja just det" så fort jag är " ute o snurrar"
menar du att man glömmer av liksom the peace within ?
Den viktigaste kärleksrelationen du kan ha är med dig själv. Ingen kan ta den ifrån dig och den kan vara livet ut.
Fint skrivit /egna ord? 

# 4Ja, typ.
Med "när jag är ute o snurrar" menade jag när jag tappar bort fokus och tex. anser "jag får inte tillräckligt med kärlek" och går omkring o muttrar o känner mig lite bitter
. Så fort jag minns dessa ord så vänder det nästan direkt, för jag har gjort den erfarenheten så många gånger nu att det verkligen ALLTID är min egen kärlek till mig själv som saknas när det känns sådär gnälligt, och om jag kommer in i flödet igen att tycka om mig själv, så försvinner behovet att vilja få kärlek från andra - OCH när det behovet inte finns så plötsligt kan jag uppleva att det verkligen kommer kärlek från alla håll!
Inte mina ord, jag tror att de är från nån av Louise L Hays böcker.
ahhhh nice :)
så härlig den känslan som bara den.