Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: tankar-känslor
Läst 2172 ggr
[rore]
5

Tänk om det är så här!

Det jag möter i mitt yttre.

Är speglingar av vad som pågår i mitt inre.

När jag medvetandegör mitt själv och egna varande,,,

Förändras den yttre varseblivningen.

Harmonin infinner sig och kampen är över.

Om jag följer flödet och ser igenom återspeglingarna

från den yttre omgivningen.

Så kan jag se den Andra människan för vem H*n verkligen ÄR

och finna ro i mig själv

Otroulig
0

Det är just så jag tror att det. Sen har jag lite svårt att se igenom återspeglingarna Flört

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
0

"Det jag möter i mitt yttre. Är speglingar av vad som pågår i mitt inre. När jag medvetandegör mitt själv och egna varande,,, Förändras den yttre varseblivningen. Harmonin infinner sig och kampen är över. Om jag följer flödet och ser igenom återspeglingarna från den yttre omgivningen. Så kan jag se den Andra människan för vem H*n verkligen ÄR och finna ro i mig själv"

Det där är ganska mycket vad attraktionslagen säger - du skapar ditt yttre genom ditt inre. Det du tänker och känner attraherar, manifesterar, i det yttre. Inget som sker i ditt yttre spelar egentligen någon roll i ditt inre och det är när du kan släppa tanken på att yttre omständigheter och möten påverkar ditt liv och ditt jag som du fullt ut kan leva i harmoni. Ren från yttre inverkan, fri från andras tyckande och varande - enbart utifrån din egen bild av ditt jag och ditt liv. M.a.o - Du skapar Ditt liv helt och fullt!

[rore]
0

De där återspeglingarna kan vara bra luriga och ta tid på sig. Men det är befriande när det sker,,,Tungan ute

[rore]
0

# 2

Kathja-R.

Tack för dina ordKyss

[Ravenna]
0

#0 Rore; tack för att du pekade mig i rätt riktning! Jag behövde nog en påminnelse denna stund, och det känns varmt i hjärtat att läsa det du skriver. Kram.

[rore]
0

Kyss

retep
0

Blir så glad när jag läser vad du skriver och levandegör.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[rore]
0

Tack för det Peter! Glad