Lite humor en solig dag
Älskade KAFFE!
Kaffe är en drog för mig. Jag är besatt av denna dryck. I dag får man ge 39 spänn för ett paket Gevalia. Det dricker jag själv upp på mindre än en vecka. Jag är som en bilist. Tankar min bil oavsett pris. Jag har inte nått smärtgränsen ännu, för prisnivån funkar allteftersom jag hittar rabattkuponger eller när det är rea. Är det riktigt billigt handlar jag det jag får som max och skickar sedan kurirer att handla mer. Jag kan ju åka dit för dubbelhandling om jag inte handlar "safe". Man vet aldrig. Har aldrig blivit kollad och inte heller hört om någon annan som blivit det. Jag tror svenskar är ärliga som jag, vi skickar kurirer i stället.
Är det rabattkuponger i affären tar jag minst ett par stycken från hyllkanten. Dottern kan ju skriva under och handla för den andra. "Max en kupong per hushåll" brukar det stå på dem. Vilken tur att hon är skriven hos sin pappa. Jag kan aldrig åka dit. Mina lösningar är vattentäta. Vid eventuella förhör så säger jag bara att hon älskar kaffe och att hon köpte hem det till sitt rum hemma hos sin farsa. De kommer inte ana någonting.
När dottern sticker till Belgien i höst blir det svårt att anlita en kurir. Hon blir borta ett helt år så det kommer bli tufft. Andra vuxna som jag känner, dricker ju kaffe och vill kanske utnyttja sina egna kuponger. Jag får skaffa mig en förklädnad. En peruk och ett par stora solbrillor. Dit kan jag sträcka mig.
Plocka pantburkar ur sopkorgar känns fortfarande avlägset, men man vet ju aldrig, de är ju värda en spänn styck numera. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha, du är för gullig, slopa peruken,du kan få mina kuponger 
Du är verkligen en toppentjej Maria!
Jag tar tacksamt emot dem. 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hahaha, tack för den….
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se