Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 11661 ggr
Protozo
0

Drömtydning

Hej, hoppas att någon kan vara till hjälp. Jag drömmer nästan alltid om hamstrar, brukar inte komma ihåg mina drömmar men när jag väl gör det är det nästan alltid hamstrar med i dem. Jag har försökt leta upp vad det kan betyda via olika drömlexikon men det står inte med. Det brukar vara så att hamstrarna rymmer för att dörren på buren är öppen eller att det är hål i buren, i natt var det två väggar som saknades på den. Så sätter jag tillbaka hamstern i buren men självklart rymmer den igen och så fortsätter det, när jag vaknar är jag helt utmattad eftersom jag har flyttat hamstrar hela natten. Drömmarna är aldrig exakt likadana med de innefattar alltid att de rymmer och jag ska få tillbaka dem i buren. I natt var det även en underlat som rymde hela tiden. Någon som vet innebörden? Det skulle hjälpa otroligt mycket då jag är väldigt trött på att flytta hamstrar! :) Tack på förhand /P

ikna
0

Jag försöker mig gärna på en tolkning, men först skulle jag vilja veta vad en hamster är för dig. Vilka egenskaper har en hamster? Vad tycker du om hamstrar?

[Linda-E]
0

Läser i Solögas bok om Hamster = Skapa tid och utrymme till att ta hand om dig själv. Min gåva till dig är att se till att du mår bra. Här handlar det om att släppa alla "måsten" och bara se till dig själv. Först när du mår bra och är i balans kan du fortsätta att skapa och arbeta. Placera ditt eget välbefinnande före alla "måsten".

tittili
0

Hej Protozo! Får en känsla av att du rymmer från dig själv, och som Linda-E skriver så handlar det nog om att ta hand om dig själv och släppa alla måsten.

I Solögas bok står det om Undulat:
"Det är viktigt att ha inre harmoni och balans eftersom din inre värld skapar den yttre. Min gåva till dig är att skapa en perfekt omgivning till dig själv.
En mycket klarsynt liten fågel, som lärde mig hur jag skapade min egen verklighet"

Ta hand om dig!

xcandygirl
0

nejmen vad lustigt hahaha. Sitter här och flinar lite för migsjälv . :)