Hitta på-tips
Jag satt och tänkte; hmm, vad ska jag hitta på ikväll? Och kom fasiken inte på något, det var väl konstigt? 
Så en tråd där man kan skriva lite tips på saker att göra när inspirationen tryter är väl ingen dum idé, eller hur?
Vad gör du en sån här kväll t ex? Vad tycker du om att göra för att komma igång lite, få ändan ur vagnen och ha lite roligt? Fram med hitta på-tipsen! 

Det beror ju lite på vad du gillar att göra..
själv har jag en nyfunnen hobby i att pyssla, vilket kan hålla mig sysselsatt i timmar när jag väl börjat. Också perfekt såhär i jultider..
Det började lite lätt med att jag skulle fixa en ljusstakshäst (finns på panduro, fast slut i lager f.n) och köpte decoupagelim och stal lite resekataloger.. Hästen blev tokfin med massa exotiska resmål påklistrade.
Sen har det bara flutit på. senaste var en fin krans till ytterdörren som jag gjorde av några björkkvistar.. Om det är intressant så kan du kika på: www.skapligtenkelt.se
annars lyssna på soft musik, ta ett bad, meditera.. ta en vinterpromenad. :)
Googla runt, skaffa lite inspiration och fota! Superkul tycker jag! Ju finare bilder, desto roligare att fortsätta! :D Speciellt dethär med att man kan låta fantasin flöda så blir det hur bra som helst.