otrohet
Jag har drömt om att min pojkvän är otrogen mot mig, jag förstår aldrig varför. det har hänt med cirka 4 olika tjejer nu, (en av dom är min kusin, bästa kompis till min pojkvän och dom andra känner jag inte), jag vet inte alls varför jag drömmer om just det men skulle gärna vilja veta varför, för det skrämmer mig väldigt mycket.
första gången drömmer jag om att min pojkvän sitter vid datorn, han liknar inte sig själv, men jag vet att det är han,(han har tatueringar, jätte biffig), han säger till mig att han har varit otrogen mot en viss ''janna'' som jag inte alls känner till. han säger det med en stel röst precis som att han inte bryr sig, jag får inte heller fram några tårar, jag bara står och kollar på han och fattar ingenting. jag frågade är det verkligen sant, hur kunde du, och när hände det och han svarade bara med korta ord och kollade inte ens på mig.
mycket obehagligt
Hej!
Förstår att din dröm är obehaglig men här kommer i alla fall en tröst:
Din pojkvän representerar förmodligen din manliga sida, du vet, mannligt, kvinnligt, yin/yang.
Din "janna" kan vara en sida hos dig(din kvinnlighet)
Kan det vara så att du ska bejaka din kvinnlighet mer/ dina kvinnliga sidor/egenskaper?
Om du inte tycker tolkningen stämmer så oroa dig i alla fall inte över din pojkvän och otrohet.
Drömmen vill göra dig uppmärksam och det handlar om dig själv!
Skriv drömmen på Sajten Drömmar/drömtydning så kanske du får fler svar!
Drömmarna vill att vi förändrar och släpper taget om det vi inte längre behöver. Drömmarna är ett fantastiskt redskap!
Lycka till!