"Djävulen besegras"
Jag har jobbbat länge och mycket med personlig utveckling. drömmar har varit en av de bästa och kraftigaste verktygen. Allt har lugnat ned sig och saktat av, väldigt vanliga drömmar men så kommer denna och jag upplever den som ett avslut.
- Jag öppnar en dörr och blir skrämd av att djävulen hoppar fram bakom dörren och jag backar ock stänger fort. Sen dyker han upp och försöker skrämma mig vart än jag går men nu vet jag ju att han är här och jag föser undan honom, jag slår och försöker få bort honom, är bara arg. Tillsist får jag tag i hornen med ett i vardera hand bryter jag av dom! Så var det ur världen liksom.-
Häftigt tycker jag.
Härlig dröm! 

Woaow, vilken dröm! Detta fick mig att minnas en stark dröm jag hade.Jag drömde under en lång tid återkommande om en dvärg som jagade mig med en yxa.En natt så slutade jag springa och vände mig mot honom och då började han backa, han blev osäker och rädd.Så bad jag honom komma och sätta sig, jag tog hans yxa och frågade varför han jagade mig.Då började han gråta och sa " jag vet inte". Och så satt jag där och tröstade honom.
Jag anar att dvärgen var en del av mig själv, jag jagade mig själv så hårt den tiden , utan att egentligen förstå varför.Det var en väldigt symbolisk dröm för mig, då jag oftast är min egen största fiende…drömmen försvann iaf och jag saktade ner.
Det är så magiskt , denna drömvärld.

Häftigt !!
Jag som näst intill aldrig kommer ihåg mina drömmar