Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 4160 ggr
Trancemission
0

Hästar,hiss..

Jag brukar inte vilja veta vad mina drömmar betyder så ofta, men denna dröm som jag hade inatt kommer jag ihåg så väl så det skulle vara intressant att få veta. =)

Det första i drömmen är att jag ligger i ett tält på gården hos min pappa, min äldsta bror äter mat brevid mig och spyr (!) på mig och sen efter det spyr jag själv..

Han säger att om jag vill träffa pappa måste jag ta hissen ner vilket jag gör, sen helt plöstligt står jag i en manege med en massa bruna och svarta hästar som springer runt, det är även några barn med och det verkar som att jag är ledare för gruppen, sen öppnar jag manegedörren och hästarna springer till sina boxar/spiltor. En häst ställer sig i en redan upptagen box och två spiltor står helt tomma.

Sen är jag vid hissen igen och pratar med ett litet barn som vill bli adopterad, jag svarar att när hon blir adopterad ska hon få åka upp i hissen.

Knäpp dröm som vanligt. :P

Trancemission
0

Ja just det, varken jag eller barnen rider på hästarna (villket jag tyckte var jättekonstigt i drömmen).

ikna
0

jAG FÖRSÖKER MIG PÅ EN TOLKNING:

Det första i drömmen är att jag ligger i ett tält = HUS = DU på gården hos min pappa = DIN INRE FADERSGESTALT, min äldsta bror = DIN MANLIGE SIDA äter mat = PSYKISK ENERGI brevid mig och spyr = FÖRSÖKER BLI AV MED ENERGIN (!) på mig och sen efter det spyr jag själv..

Han säger att om jag vill träffa pappa måste jag ta hissen ner = TA DIG NER = KÄLLAREN = DITT UNDERMEDVETNA vilket jag gör, sen helt plöstligt står jag i en manege med en massa bruna och svarta hästar = STARKA KRAFTER SOM KAN STYRAS som springer runt, det är även några barn = DINA INRE BARNSIDOR med och det verkar som att jag är ledare för gruppen, sen öppnar jag manegedörren och hästarna springer till sina boxar/spiltor = DINA OLIKA STARKA KRAFTER ÄR INSTÄNGDA I SINA "FACK". En häst ställer sig i en redan upptagen box och två spiltor står helt tomma.

Sen är jag vid hissen igen och pratar med ett litet barn som vill bli adopterad, jag svarar att när hon blir adopterad ska hon få åka upp i hissen. = DU TAR EMOT DEN HÄR SIDAN NÄR DU ÄR REDO