Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: drömmar-drömtydning
Läst 6120 ggr
Carhur
1

Återkommande dröm

Drömmer ofta om att jag skall resa bort och nästan alltid så har jag biljett o pass i resväskan i stället för handväskan så att jag inte kommer iväg…går också vilse på flygplatser och blir fast på ett eller annat sätt. Är det någon här som vill ge sig på att tolka det för mig?

Drömmer även ofta om att jag är rädd för att ramla från höjder och att det inte finns något räcke eller handtag att hålla tag i…

Tack på förhand

/'Carola

ikna
0

Drömmer ofta om att jag skall resa bort och nästan alltid så har jag biljett o pass i resväskan i stället för handväskan så att jag inte kommer iväg…går också vilse på flygplatser och blir fast på ett eller annat sätt. Är det någon här som vill ge sig på att tolka det för mig?

DU VILL IVÄG, MEN FASTNAR ELLER GÅR VILSE. FINNS DET SAKER DU VILL GÖRA, MEN INTE BLIR AV? DET VERKAR VARA NÅGONTING SOM HINDRAR DIG I DIN RESA I LIVET.

Drömmer även ofta om att jag är rädd för att ramla från höjder och att det inte finns något räcke eller handtag att hålla tag i…

RÄDSLAN I DRÖMMEN SYMBOLISERAR OFTA RÄDSLAN DU KÄNNER I VERKLIGHETEN.

DU HAR KANSKE INTE RIKTIGT HITTAT DIN VÄG I LIVET? DU VERKAR STRÄVA EFTER EN TRYGGHET, MEN DEN GÖR SAMTIDIGT ATT DU LÅSER DIG. OM DU SLÄPPER TAGET OM RÄDSLAN, SÅ KOMMER DU VIDARE. IBLAND UTVECKLAS MAN LÄTTARE UTAN NÅGOT RÄCKE ELLER HANDTAG ATT HÅLLA TAG I…