Blir borta ett tag...
…ska åka till England på kurs i en hel vecka och det ska bli så roligt och givande :-)
Åker helt själv och har ingen aning om vilka som kommer dit - har heller aldrig gått för någon av lärarna trots att jag varit där fyra gånger tidigare!
Vad det är för kurs? Det är en mediumskapskurs och heter "Journeys with the spirit; The overshadowed mind; The altered states" - en ganska "flummig" kurs för de oinvigda… 
Kram på er och ha en fin vecka!
Medium-Ricke

Hahaha, det klarar du galant "Flum-Ricke" 
Blir spännande att höra när du kommer hem igen!
Ha det gott min vän och kram!
Björn
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Japp, jag klarar det galant - jag är inte rädd för något! 
Kram min vän!
Cool-Ricke
Men vad roligt för dig Rickard! Önskar dig en riktigt givande och spännande upplevelse! 
Berätta gärna lite om det hela när du kommer tillbaka, om du vill förstås.
Kram, Åsa.
Vilket äventyr.
Så härligt! Ser fram emot att få ta del av din spännande resa.
Om du vill dela med dig

Ha det så roligt.
Kram
Ha en härlig resa och njut av allt och nuet.
HAVE FUN.
Kram
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Lycka till på resan och din kurs
Kramar Doris
Allting är möjligt
Vill önska dig en trevlig resa och en givande kurs. Lycka till!
Kram Berit
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack allihopa för lyckönskningarna - de blev mer än väl uppfyllda! 
Att i några korta ordalag berätta om denna fantastiska vecka är omöjligt - det var så mycket som hände och så många saker som föll på plats, men att jag hade lyssnat på helt rätt signaler var hur uppenbart som helst!
När jag åkte dit så tänkte jag att det här skulle bli den sista kursen inom överskådlig tid (i mediumskap alltså) - och det blev den! När jag hade en privatsittning med min lärare sa han som första fras "Don't be the perpetual student", som kan översättas till en som kommer kurs efter kurs och inte hinner praktisera det hela!
Kram Rickard

#8 Ser ut som jag blev den förste att välkomna dig tillbaka till oss!
Jag ser att din vistelse varit givande och det gläder mig verkligen min vän!
Väntar med spänning att få ta del av vad du upplevt "overthere" 
eller var du nu varit??
Kramen
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Välkommen tillbaka.
Tack vännerna!
Jodå, det har varit en kanonvistelse och jag är hemkommen med helt nya kunskaper och insikter i bagaget :-)
Kram
Välkommen tillbaks. Härligt att du njutit. 
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Välkommen tillbaka
Kram
Allting är möjligt
Välkommen tillbaka igen !
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Välkommen tillbaka Rickard och det låter verkligen som det var givande för dig! Kul! 
Tack kära vänner! 
Det var givande…
Wow snälla berätta, jag e supernyfiken!!! Kram, miramis2

Jahaaaja Rickard.. Dax att beställa tid hos dig snart alltså ;D
#18 Ha ha - törs du köpa grisen i säcken… 
#17 - Nu är det över en månad sen jag kom hem från min vistelse där - och fortfarande vet jag att det var den sista pusselbiten som lades på plats.
Tidigare har jag fokuserat mest på att plocka in så mycket FAKTA som möjligt - inga generaliseringar á la en modersgestalt med förklä´ och kärleksfull personlighet som tyckte om att baka och att prata med folk… Nä, mycket mer konkreta FAKTA - typ en Mamma som arbetade på Konsum de sista tio åren innan pensionen och som åkte till Azorerna på sin 50-årsdag, tillsammans med man och barn…
Den här gången blev det mycket mera KÄNSLA och NÄRVARO av andekontakten - och att VILA i ett lugnt och harmoniskt NU, samt bejaka sin UNIKA personlighet istället för att efterlikna något annat medium på PIEDESTAL!
Man kan säga att jag lärde mig att vara mig själv helt enkelt… även i mediumskapet!
Kram, Naturligt-Medium-Ricke

Hehe .. ujja..
Jag har varit hos dig förut fast hade en tid med Mia då .. Lite läskigt det här när jag vet vem du är men du vet inte vem jag är :D .. men jag tror du känner igen mig när du ser mig. :) Vi bor i samma stad med.
Har sett dig på Mias seans med så grisen i säcken är det inte! :D Du är bra.
Vi är ett gäng som skulle ha beställt tid för "gruppseans" med dig och R .. men det har bara inte blivit av än. Det är väl så .. när det är dax blir det av. :)
Lovar att gå fram och säga camecat nästa gång jag ser dig.. trooor jag ;)
#20 - Jaha, då vet jag vem du är… 
När tiden är mogen så kan vi ha den där seansen - det får i så fall bli i vår nya lokal som vi har skaffat och som bäst håller på att rusta och iordningsställa :-)
Till dess så får jag önska en riktigt God Jul om vi inte råkas på stan nån gång… 
Kram Ricke

Låter bra det :D
Ny lokal hade jag missat helt. Låter spännade.
Tacka så mycket och önskar dig och de dina detsamma.
Kram
#22 - Tack själv!
Jo, den nya lokalen är så ny att jag bara haft den en vecka. Den ska bli färdig till vi kör igång efter nyåret - den 12 januari närmare bestämt, då cirkeln i mediumskap börjar :-)
Ska skriva om det på hemsidan alldeles strax… är så mycket med rustandet av den… 
Kram