Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 2208 ggr
Carhur
0

Dröm

Hade en märklig dröm inatt. Jag drömde att jag satt på mitt rum på jobbet och gick ut i korridoren där det stod två personer som jag trodde jag kände men när de vände sig om så hade jag aldrig sett dem förr. Jag fortsatte gå till höger ut vid toaletterna och plötsligt så befann jag mig i en källare som jag aldrig sett förr. Jag letade mig fram och stötte på två killar i sjukhuskläder som fyllde på ett tidningsställ och jag frågade dem om vägen till utgången. Jag såg bilder på personal på en vägg där det stod intensivvårdsavdelning, privatsjukhus. Jag själv var klädd i en svart strikt dräkt, något som jag aldrig har på mig normalt. Jag kände att hjälp, jag har hamnat i en helt annan verklighet än den jag lever i. Jag kände paniken komma krypande men samtidigt hade jag ett lugn i mig och sedan vaknade jag. Är det någon här som är duktig på att tolka drömmar? Känner på något sätt att den berört mig mer än en "vanlig" dröm…

Kram Carola

ikna
0

HÄR KOMMER MIN TOLKNING:

Hade en märklig dröm inatt. Jag drömde att jag satt på mitt rum på jobbet = DIN VARDAG och gick ut i korridoren = DINA OLIKA ROLLER/MASKER där det stod två personer = 2 AV DINA SIDOR/EGENSKAPER som jag trodde jag kände men när de vände sig om så hade jag aldrig sett dem förr = SIDOR SOM DU INTE RIKTIGT "KÄNNER". Jag fortsatte gå till höger = MANLIGT ut vid toaletterna och plötsligt så befann jag mig i en källare =DITT UNDERMEDVETNA som jag aldrig sett förr. Jag letade mig fram och stötte på två killar = DINA MANLIGA SIDOR i sjukhuskläder = HJÄLP ATT LÄKA som fyllde på ett tidningsställ och jag frågade dem om vägen till utgången = DU VILL UT. Jag såg bilder på personal på en vägg där det stod intensivvårdsavdelning = DU BEHÖVER KANSKE INTENSIVVÅRD, privatsjukhus. Jag själv var klädd i en svart strikt dräkt = SORG, något som jag aldrig har på mig normalt. Jag kände att hjälp, jag har hamnat i en helt annan verklighet än den jag lever i = DET DU GÅR IGENOM JUST NU KÄNNS OVERKLIGT. Jag kände paniken komma krypande men samtidigt hade jag ett lugn i mig och sedan vaknade jag. = DU KÄNNER PANIK, MEN KAN ÄNDÅ VARA LUGN

KAN DET VARA SÅ ATT DU I DIN VARDAG UPPLEVER SAKER SOM KÄNNS OVERKLIGT? DET KANSKE HANDLAR OM SORG. 

Carhur
0

Tack för tolkningen ikna. Ja det kan nog ligga någonting i det du skriver, jag kan känna igen en hel del av din tolkning av drömmen…intressant Obestämd

Kram Carola