Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: off-topic
Läst 1657 ggr
Shakti
0

Viktigt om vaccinet!!!

Det här är ett inlägg som jag egentligen skrev på en annan sajt här på iFokus, men eftersom jag anser det så viktigt så publicerar jag det även här. Hoppas det är OK för Sajtvärd.

Det finns tre olika sorters vacciner  mot svininfluenssan. Två av dessa ger en massa biverkningar som t.ex. hudrådnad, feberfrossa, muskelvärk, magont, diarre osv…. samt biverkningar som i värsta fall kan leda till döden!  Sen finns det ett vaccin, ett så kallat serum, som är fri från tillsatser och som inte anses ge några biverkningar. I Tyskland är det bara regeringen och militären som får det sistnämnda vaccinet, dom två övriga vaccinerar man det „vanliga" folket med.

Här är en länk mer om det: http://www.informelles.de/2009/10/13/schweinegrippe-besseren-impfstoff-nur-fuer-ausgewaehlte/

Sen är tillerkningen av vaccinet djurplågeri. Man smittar apor med viruset och sen tar man deras sjuka organ för att göra vaccinering av det och detta händer i en omänsklig omgivning, i en grym köttfabrik. Skriver tidningen natural news: http://www.naturalnews.com/026779_swine_flu_patents_vaccines.html

Jag hoppas för guds skull att ingen av er låter sig vaccineras.

Ps. Visste ni att bara en tredjedel av läkarna i Tyskland tänker låta sig vaccineras?

Mer om vaccinationsfaror finns att läsa här: http://www.vaccinationsfaran.se/

[Tunridan]
0

Tack för infon och länkarna Shakti. Jag har inte och tänker inte vaccinera mig. Känner inom mig att det är helt onödigt och dessutom farligt att göra det. Varför skulle jag utsätta min kropp för något sånt?

Det finns mycket att läsa om detta med vaccinet/vaccineringen och jag har inte gått in djupt i det. Ser ingen anledning. Jag känner redan intuitivt att vaccinet/vaccineringen inte är något som är bra.

Det är också mycket skrämselpropanganda som pågår från de som vill att vi ska vaccinera oss. Allt är baserat på rädsla och riktar sig till rädslan i människan, väcker den, använder den. Varför? Jo, för de flesta människor styrs av sin rädsla, den får bestämma. Det är lika farligt som vaccinet!

När jag hörde att vaccinet innehåller kvicksilver (!) så var det en bekräftelse på att mitt nej till vaccinet är det rätta. Det räckte. Jag menar, hallå! Kvicksilver! Rynkar på näsan

Shakti
0

Instämmer totalt i vad du skriver, Tunridan. Sen om det här med kvicksilver så kan det ju ta flera år innan man drabbas av biverkningar av det, bland annat kroniska sjukdomar kan man utveckla. Det är helt hemsk och bekräftar bara mer och mer hur sjukt samhället egentligen är.

szirius
0

Kopierar inlägget jag skrev på AU:

Jag har redan från första stund känt att jag inte litar ett dugg på denna skräckpropaganda, vilket jag tycker att det är.Folk tjänar pengar på att spela på människors rädsla och behov av kontroll. Ingen vaccinering här. Flört

Ska man även tro på detta med sjukdomar/energier/ tankemönster etc så påstås det att virussjukdomar och epidemier endast biter på personer som "vibrerar med en viss sorts energi", dvs en tro( medveten eller omedveten) att världen är farlig.Typ.Intressant tanke är det allt…. 

Jag har inte ett uns rädsla för denna influensa ( vilket är ovanligt för mig, haha, men så är det verkligen).Jag känner mig fullkomligt trygg av nån anledning..

Branneli
0

Jag ska vaccinera mig 11 november.

Min arbetsgivare önskar detta. Jag jobbar med en riskgupp, samt tillhör en "annan" riskgrupp.

Detta har jag diskuterat med min alternative behandlare. Efter diskussioner & betänketid…säger han; med tanke på mitt jobb är det en överhängande risk för mej att stöta på denna flunsa.

Om jag blir drabbad kommer jag förmodligen bli mycket medtagen , med tanke på min sjukdom& allmäntillstånd just nu. Han tror tom att jag kommer att känna av sprutan i form av "lite sjuk".

Han har avslutat vår diskussion med att detta brukar han inte ge som råd….men i mitt nuvarande liv, lutar han mer åt att jag behöver ta den…för blir jag smittad, är det lång väg tillbaka dit jag kommit nu !!

Tja, mitt beslut blir att ta emot sprutan

myff
0

Jag vet inte..det känns som att dom gör det för att kontrollera..Jag känner att det är något konstigt med dom som gör vaccinet.och alla riskgrupper kommer ändå att ta..