drömmen
inatt drömde jag nånting som var så mycket mer än en dröm.. jag har tidigare i mitt liv haft nån slags relation med en man som absolut inte var bra..han manipulerade och utnytjade mig rätt så rejält. Han var rasta farai.
Inatt så drömde jag att jag skrek ut han ur mitt liv..bara skrek rakt ut..andedräkten var som en grön dimma och precis när han lämnar mitt liv så vaknar jag av att det kommer post, det är en klänning,som jag beställt, av märket zion som är ett märke som han ofta använde..
det kan inte ha varit slumpen..jag har gått och tänkt på det hela dagen..
vad tror ni??

Jadu vännen, det var en häftig dröm!
Jag skulle lägga ut den i drömtråden på öppna forumet så ikna kan svara. Hon är bra.
Vi får nog alla ideer om vad det kan betyda men jag är lekman och ska inte försöka mig på att tyda den drömmen.
kram på dig, hoppas klänningen passade 
Björnen
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
inatt drömde jag nånting som var så mycket mer än en dröm.. jag har tidigare i mitt liv haft nån slags relation med en man som absolut inte var bra..han manipulerade och utnytjade mig rätt så rejält. Han var rasta farai.
Inatt så drömde jag att jag skrek ut han HAN = DIN MANLIGA SIDA ur mitt liv..bara skrek = HALSCHAKRAT = KOMMUNIKATION rakt ut..andedräkten var som en grön = HJÄRTCHAKRAT = DIN INRE VISDOM/KÄRLEK dimma = INTE HELT KLART/ANINGEN DOLT och precis när han lämnar mitt liv = DU SLÄPPER TAGET OM DENNE MANLIGE SIDAN så vaknar jag av att det kommer post, det är en klänning,som jag beställt, av märket zion som är ett märke som han ofta använde..
det kan inte ha varit slumpen..jag har gått och tänkt på det hela dagen..
SÅ BRA ATT DU HAR SLÄPPT TAGET!

Ååh, jag vill också dela med mig av en så speciell dröm som jag hade nyss, som känns som ett viktigt steg inom mig tror jag.
Jag drömde att jag mötte mig själv.Och jag tyckte om personen jag mötte.Ja, jag kände att jag älskade den där personen! Jag tyckte att hon var vacker, rolig, intressant, jag kände mig faschinerad av henne.Jag liksom bara log när jag iakttog henne.Käönde mig inspirerad, upplyft.Och jag frågade massa frågor som " men, vaddå, är du PRECIS som mig? Har du också allt det här som jag har, som inte syns - ångesten, oron, värken, osäkerheten?" Ja, sa hon glatt.Och jag kände att jag VERKLIGEN gillade henne då, hahaha.Jag såg hennes styrka.Hennes nyanser.Och hon var lika betagen av mig, vi ville liksom vara med varandra hela tiden.Vi skrattade och grät tillsammans.Vi höll varandra i handen och sprang här ute i vår trädgård. Det var helt magiskt.Att hitta sin andra hälft.Som ju var jag själv!
Jag tänker att det är en nyckel till det jag filosoferar så mkt kring.Att allt finns inom mig.Allt vi behöver finns inom oss alla att finna.
Och att detta är en spännande början på denna insikt -som ju borde vara en självklarhet( och kanske är för många?
) - att man kan älska sig själv, man kan vara sin egen bästa vän.Är det inte fantastiskt? Alla dessa år har jag missat detta totalt, hahaha
.
Jag ser så tydligt nu att människor som är trygga i sig själva är de som funnit denna nyckeln…lite det som Rore skrev om, att aldrig överge sitt egna inre barn….man har sin egen kärlek oavsett! WOAOW.
Ikna, du får gärna tyda vad du kan se i drömmen om du vill
Ååh, jag vill också dela med mig av en så speciell dröm som jag hade nyss, som känns som ett viktigt steg inom mig tror jag. KÄNNS DET SÅ, SÅ ÄR DET SÅ!
Jag drömde att jag mötte mig själv.Och jag tyckte om personen jag mötte.Ja, jag kände att jag älskade den där personen! Jag tyckte att hon var vacker, rolig, intressant, jag kände mig faschinerad av henne.Jag liksom bara log när jag iakttog henne.Käönde mig inspirerad, upplyft.Och jag frågade massa frågor som " men, vaddå, är du PRECIS som mig? Har du också allt det här som jag har, som inte syns - ångesten, oron, värken, osäkerheten?" Ja, sa hon glatt.Och jag kände att jag VERKLIGEN gillade henne då, hahaha.Jag såg hennes styrka.Hennes nyanser.Och hon var lika betagen av mig, vi ville liksom vara med varandra hela tiden.Vi skrattade och grät tillsammans.Vi höll varandra i handen och sprang här ute i vår trädgård. Det var helt magiskt.Att hitta sin andra hälft.Som ju var jag själv!
HÄR HAR DU ETT SANT MÖTE MED DIG SJÄLV! DU HAR HELT ENKELT HITTAT IN I DITT INNERSTA! VISST ÄR DET MAGISKT?!
ATT NI SPRINGER UTE I ER TRÄDGÅRD, SYMBOLISERAR JU OCKSÅ INRE UTVECKLING, SÅ DET ÄR YTTERLIGARE EN BEKRÄFTELSE PÅ ATT DU HITTAT RÄTT!
GRATTIS!
Szirius,,

Glädje tårar över din upptäckt. Så härligt att läsa.
Tack för att du delar med dig.
Kram Rore
#3 En så underbar dröm, den gick rätt in i hjärtat . Jag gläds med dig och tack för vi fick vara med om din dröm / upplevelse! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "