Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettglädje
Läst 2192 ggr
bjprofit
0

SLOTT-RICKE

Allas vår Rickard som just nu gottar sig tillsammans med goa sambon Renée på något slott har inte många timmar kvar som "lill-Ricke".

Imorgon tituleras han Gubb-Ricke då han tas emot med öppna armar i 50-klubben Flört

Ett JÄTTEGRATTIS till dig min vän!

Kramar blir det också!

Björnen

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Indiania
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stor Grattiskram till dig Rickhard på 50 årsdagen !

Hipp Hipp Hurra!  Berit

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Vintersaga]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 - Ha ha, vi är redan hemma och njuter av den fantastiska slottsvistelse vi har varit på i tre dagar. På min födelsedag (igår) så fick vi dessutom, enligt min önskan, njuta av det godaste som finns - jordärtskocksoppa från Yxtaholm (slottet).

I morgon däremot är det släktträff i torpet - då ska vi berätta hur underbart det var att ännu en gång få besöka vårt fantastiska slott Yxtaholm strax norr om Flen :-)

#1 - Åh tack Berit, vilka underbart vackra blommor… Skrattande

Kram Rickard

bjprofit
0

Ser ljuvligt ut Rickard! Ska bli spännande att höra mer om er vistelse. Vilken höjdare med soppan alltså!! Tur att du inte tålde skaldjur en gång i tiden  Förvånad Hahahahahaha

Kram Björn

[Vintersaga]
0

#3 - Ha ha ha, ja för hade jag tålt skaldjur då så hade jag kanske aldrig fått uppleva denna njutning… Å andra sidan vet jag inte vad jag gått misste om p.g.a. min allergi heller…

Så summan av kardemumman är att njuta av nuet när det är så fantastiskt som att äta nytillagad jordärtskocksoppa (och idag har receptet)… Flört

Kramen

bjprofit
0

Tungan ute

[Vintersaga]
0

Säger detsamma… Tungan ute

bjprofit
0

Hahaha, see you!

GitteL
0

Grattis Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Vintersaga]
0

Tack Gitte! Glad

Doris
0

Grattis Ricke

Allting är möjligt

[Vintersaga]
0

Tack Doris Glad

szirius
0

Hipp hipp hurra och grattis ! Jag trodde ju att du var mkt yngre FlörtTungan ute.Men som vi vet…det finns ju ingen tid egentligen…Cool Och GOTT med kronärtskockssoppa!

[lanns]
0

Lite så här i efterskott då…

Ha en bra dag!

[rore]
0

Grattis i efterskott.

Kram Rore

[Tunridan]
0

Grattis i efterskott Rickard! Kram. Glad

[Vintersaga]
0

#12 - Ha ha, det var snällt sagt :-)

Numera kallar alla mig för gubben… Flört

Tack lanns, rore och Tunridan - det var ju inte lätt att göra det på dagen när tråden från början låg i det slutna forumet för oss gamla kursare… Förvånad

Nu har jag också haft släktkalaset och några inbjudna vänner (Björnen bland annat) och är både mätt Tungan ute och belåten Skrattande

Kram Gubb-Ricke