Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettarrangemang-mässor-samtalscirklar
Läst 2949 ggr
GitteL
0

Inbjudningar

Här under kan ni som vill göra reklam eller skriva något om vad som händer på din ort.

Det kan vara allt från samtalscirklar, mässor, utställningar m.m.

Fråga mig innan så ser vi om det är fritt fram.

Överst i texten kan ni skriva var i Sverige det är med fet text så det blir lätt överskådligt.

Fråga om det är något.

Ha en härlig helg.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Tunridan]
0

Höör, Skåne!

Hej! Är du intresserad av att komma på en samtals-träff? En träff som kretsar kring ett visst tema som har med vår personliga och själsliga utveckling att göra? Om det finns intresse så kan detta bli mer än en träff.

Vi möts hemma hos mig kring ett visst tema. Jag börjar med att ta upp lite om hur jag ser på temat och sen kan den som vill dela med sig av sina upplevelser och tankar.

Det är menat att detta ska vara en möjlighet att kunna få feed-back och vädra sina tankar och känslor. Förhoppningsvis så kan dessa träffar vara ett led i ens egen utveckling.

Tanken är att allt detta sker i en avslappnad och trygg atmosfär, där man kan känna att ingen dömer en. Att alla tankar och känslor man har är helt okej (vilket de ju är). Det finns inga krav på något, att man ska ha vissa förkunskaper eller så och man delar bara med sig det man själv vill.

Eventuellt kan det också bli att vi mediterar en liten stund innan vi börjar, samt testar olika sätt att använda vårt sinne medvetet och på ett sätt som gynnar oss; som visualiseringar t ex.

Detta känns roligt och spännande tycker jag och vi får se hur träffarna utvecklar sig! Kan bli hur kul som helst! Glad

Är du intresserad? Skicka då ett pm till mig och ge gärna förslag på teman du skulle vilja samtala kring!

Kostnad för första samtals-träffen är 50 kronor och då ingår fika.

Välkommen att höra av dig!

[Tunridan]
0

Puttar upp denna. Glad