Så sann och så stark
Nämen, vad lustigt! Inte videon alltså, för jag älskar Gabriellas sång. Nej, det lustiga är att jag igår kväll plötsligt fick en sån stark ingivelse att jag skulle lägga upp denna låt på min hemsida, som inspiration, just för att det är en låt som kan väcka essensen inom oss.
Och sen idag just nu, kommer jag in här och ser att du lagt in en länk till samma låt! Jag vet inte, men jag kände i det ögonblicket verkligen hur allt hänger samman. Jag kände en direkt kontakt med dig Rore! 
Tack för länken, det är verkligen en underbar sång och ett starkt framträdande av en stark sångerska. När man lyssnar djupare så har denna låt mycket visdom i sig…
Ja, visst är det märkligt hur det visar sig för oss hur saker och ting hänger i hop.
Jag har haft dig i tankarna nu på förmiddagen, men fråga mig inte varför, Du bara fanns där *ler*
Den sången slår an på många strängar inom mig i alla fall….
Kram Rore
#2 Haha, jag vet bättre än att fråga varför, för hur sjutton kan man förklara det oförklarliga… Bättre att bara se det och låta sig fascineras av Livet som är så fantastiskt och magiskt. 

Kram, Åsa.