Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: andligt
Läst 2613 ggr
GitteL
0

Människor kommer och går.

Vad är era reflektioner när ni ser denna videosnutt?

Känn efter mer än att du funderar med intellektet.

http://www.youtube.com/watch?v=bLltt5cPDOc

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Vintersaga]
0

Väldigt enkelt - det finns ingen slumpartad relation utan allt är vad vi har bett om, vare sig det är besvärliga saker eller räkmackeliv!

Som andligt intresserad människa tycker jag denna film beskriver något väldigt grundläggande i den filosofin - att det alltid finns ett syfte (men att vi inte alltid vet vad det är).

En besvärlig granne fick mig en gång i tiden att flytta ut till tystnaden på landet från storstadens larm, en annan människa i mitt liv testade mina värderingar för att se om de höll… osv.

Kram Rickard

nillanb
0

Jaa så rätt det kändes !

Så många möten som kan vid första anblicken tyckas betydelselösa, kan göra betydande skillnad.

[rore]
0

Sitter tår ögd utan att egentligen veta varför. Så sann och så riktig för mig. Tack Gitte

tilja65
0

Även jag känner mig mycket berörd av denna vackra filmsnutt. Jag håller med de andra om att den känns rätt Skrattande

Tack för att plockade fram denna Gitte!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Indiania
0

Den gick rätt in i hjärtat så fin och rätt!

Tack Gitte och kram till dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

stillness
0

Fint klipp

jo vi är nog här för o lära oss helt klart asså

Men jag känner igen mycket i det video klippet oj asså som man har lärt sig av människor och sedan förhållanden :)

Jag känner idag en mycket djup kärlek på nåt vis att ok saker tar slut tex förhållanden men att de med går vidare, man blir väl en del av varandra :S tar med sig liksom

när det tar slut med förhållanden ,vänskap etc är inte allitd en kul grej mendet kan faktikst vara det bästa på många sätt

viktigt låta kärleken flöda :D ,kärlek o sanning

är väl det att inte glömma att se frammåt!

/Peace på er

siddelina
0

Jag tänker att detta jag just har sett är livets visdom.

Människor kommer och går i våra liv, men en del av dem får en plats i vårt hjärta för evigt.

Jättefin …

GitteL
0

#1 Ja så kan det vara. Enkelt. Glad

#2 Känner samma sak och ibland känns det direkt eller så kan det komma efteråt. Det bara poppar upp ett svar att detta möte var så berikande eller av detta möte skall jag lära mig något av.

#3 Det är härligt med tårar rore. Kyss

#4 När det är rätt så är det lätt att visa alla känslorna.  Flört

#5 Visst gör den och du har upplevt en hel del på resans gång. Kyss

#6 Att vi lär oss av alla är för mig livet.

#7 Människor kommer och går i våra liv, men en del av dem får en plats i vårt hjärta för evigt.

Fin text och så är det för många, en del sätter sina spår och fyller vissa hål i våra hjärtan. Glad

JAg själv älskar alla dessa talande filmer, de säger så mycket mer än enbart ord. Musiken gör också sitt och att KÄNNA orden som skrivs.  Att tillåta sig KÄNNA är nyckeln till vårt sanna jag och att acceptera ALLA känslorna. De är ju en del av oss. Flört

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se