Hjälpas åt
Till alla som läser och skriver här. Detta är en sajt där vi alla får till det så att det blir levande och nu känns det väldigt lågt. Inte enbart för att det är sommar för detta har varit en tid nu. När andra skriver är det bra om ni kan svara och hjälpa så det inte går för många dagar. Är tacksam för all hjälp.
Hur kan vi hjälpas åt? Vad vill ni läsa om här?
Är det någon som kan tänka sig skriva en artikel t.ex hur ni tog er från smärta till kraft eller annat som kan vara av värde.
Jag kan inte göra denna sajt ensam och ber därför er nu.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Kanske är det många precis som jag som ej har tillgång till internet under semestern - eller helt enkelt väljer bort den ?
På AU tar vi "semester" en månad nu med nya artiklar och översättningar från medarbetarnas sida.Personligen känns det jätteskönt med en paus -allt går i perioder och även vila och stiljtje kan behövas -även vad gäller personlig och andlig utveckling.Ibland hör man inte sina insikter förrän man stannar upp och är helt tyst under en period.Och sedan, när hösten närmar sig ska du se att många är fyllda av nya insikter och upplevelser och kommer dela med sig av det!
Så hav tillit till att sajten kommer att leva upp igen
.
Många varma kramar till dig!
Ja du har rätt Gitte - en sajt blir vad medlemmarna gör den till och om vi tar till oss det lite mer opersonliga budskapet så är vi alla ett, dvs. en enhet. Mår en dåligt så blir vi andra påverkade i viss mån, så hjälper vi andra hjälper vi samtidigt oss själva!
Jag själv har blivit mer av en känslomänniska tack vare kursen och det har lett till att jag känner efter mycket mer om jag skall göra något eller ej. Det är väldigt utvecklande - men det ger också effekten av att jag inte alltid är tillgänglig.
Kram Rickard
Tycker att det är en jätte bra ide Gitte.
Menar du att vi ska skriva om vår egna livs berättelse,,
Från smärtan sorgen vreden skammen skulden osv, till att finna de andra vägarna mot tillfrisknandet eller blir det för personligt?
Från avgrunds hål till läkning typ?!
#1 Ja jag får ha tillit men säger jag inget så vet ingen det jag tänker. Detta har inte varit endast nu utan väldigt länge så tillsammans skapar vi precis som Vintersaga säger. Keep on going. 
#2 Ja du har ju varit känslomänniska hela livet men du har börjat lyssna på DINA känslor nu och följer dom som är väldigt viktigt för att inte bli eller tillåta sig bli dränerad. Detta gäller alla.
Mycket bra jobbat.
#3 Ja det är kanon om du vill skriva om nåot så gör vi det som en artikel som du vill. Andra är hjärtligt välkomna. Det kan vara Målinriktade saker som ni klarade och hur ni tog er dit.
Fundera. 
JAg funderar vidare på detta.
Hur går det till att skriva artiklar då? Har aldrig gjort detta.
Skapa en liten tråd vet jag däremot hur man gör *ler*
#5 Om du vill göra en artikel så skriver du ett pm till mig om text så kan jag kolla och lägger in den med ditt namn som författare.

Ok,,
funderar fortfarande så får vi se om jag lyckas få till något
Jag har inte varit så aktiv, men det är klart att jag ska hjälpa till att hålla sidan vid liv. Jag har fått så enormt mycket hjälp och stöd här och nu kan jag ge tillbaka