Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 4274 ggr
LoveMee
0

panikdröm behöver tydning

Jag har några gånger haft panikdrömmar känner jag mig minnas, det är inte så länge sedan sist. Och jag kommer inte på helt varför. Min bok som var bra ang drömtydning är borta någonstans. Jag hittar inte funktionen här om hur man gör ett nytt inlägg, så jag postar drömmer här och sätter på bevakning och hoppas att någon hittar den.

Vi är på en stor fest någonstans(vi = familjen?). Vi är långt ute i skogen och jag är inte 100% säker vart vi är men jag känner många av människorna(antalet människor jag ser är typ 20-30pers). Jag är i det stora huset, jag vet inte vad jag gör där, antingen vilar jag eller så gör jag någoting efter/med maten. Jag reagerar på ett ovanligt högt tumult och börjar fundera vad det är. Jag ser ut över gårdsplanen. Folk bråkar, fast huvudpersonerna i bråket är relativt långt ifrån varandra. De har varit nära och slagits för de är täckta med blod. Jag ser min styvfarsa är en av dem blodiga. Men han har fallit till marken mamma ser också ut som att hon varit med på ett hörn.  De rör sig mot den andre parten som är med i bråket. Fast det ser nästan ut som att allt har gått överstyr och det är endast denna människa som startat bråket,(men ser ser ut som att alla har varit i slagsmål) för alla verkar emot han även om många är beredda att gå emellan. Jag fortsätter se ut egenom fönstret för att tolka situationen och vad jag ska göra när jag går ut. Min styvfarsa/christer stiger upp från marken, än så länge verkar han inte så skadad mer än att han har blod i ansikte och på tröjan. Han försöker röra sig emot mannen. Men hans arm ramlar av mitt på gräset. Jag ser inte varför den ramlar, den bara ligger där. Jag bestämmer att situationen är för allvarlig att jag rusar ut innan jag bestämt vad jag ska göra först. Jag river med mig en stor bit av ett lakan.
Någonstans får jag med ett vapen. Jag springer ned och står mellan parterna, med mig har jag en bit av ett avrivet lakan så att han kan stoppa blödningen. eftersom det skulle ta över en timme att få dit ambulans för jag en bil redo för de som är mest skadade. Jag tar fram pistolen för att gå gehör bland folket. Hänvisar Christer till bilen och säger att han ska göra vad han kan för att hantera armen. han får en plastpåse med sig.
Jag frågar efter öveiga skador, men ingen verkar allvarligt skadad. Mannen som bråkar var jag inte helt säker på så jag binder han och sätter även han i bilen, för jag vill inte att han ska hitta på något. Jag skuter i skott i marken framför han för att han ska vara medveten om att jag är fullt kapabel att skjuta om jag måste. i min tanke härnäst ska jag ringa ambulansen och be dem möta mig. Jag lägger pistolen i närheten av min högra hand i bilen innan vi far, för att hålla ett lugn i bilen.

ikna
0

Vi är på en stor fest någonstans(vi = familjen?). Vi är långt ute i skogen SKOGEN = DITT UNDERMEDVETNA och jag är inte 100% säker vart vi är men jag känner många av människorna = OLIKA SIDOR HOS DIG SJÄLV(antalet människor jag ser är typ 20-30pers). Jag är i det stora huset, HUSET = DU jag vet inte vad jag gör där, antingen vilar jag eller så gör jag någoting efter/med maten. Jag reagerar på ett ovanligt högt tumult och börjar fundera vad det är. Jag ser ut över gårdsplanen = DIN NÄRMASTE SFÄR. Folk bråkar, fast huvudpersonerna i bråket är relativt långt ifrån varandra. De har varit nära och slagits för de är täckta med blod. BLOD = NYTT LIV Jag ser min styvfarsa = DIN INRE PAPPAROLL är en av dem blodiga. Men han har fallit till marken mamma = DIN INRE MAMMAROLL ser också ut som att hon varit med på ett hörn.  De rör sig mot den andre parten = EN ANNAN AV DINA SIDOR som är med i bråket. Fast det ser nästan ut som att allt har gått överstyr och det är endast denna människa som startat bråket,(men ser ser ut som att alla har varit i slagsmål) för alla verkar emot han även om många är beredda att gå emellan. Jag fortsätter se ut egenom fönstret = NÅGOT NYTT DU SKA SE  för att tolka situationen och vad jag ska göra när jag går ut. Min styvfarsa/christer stiger upp från marken, än så länge verkar han inte så skadad mer än att han har blod i ansikte och på tröjan. Han försöker röra sig emot mannen. Men hans arm ramlar HÖGER ELLER VÄNSTER ARM? av mitt på gräset. Jag ser inte varför den ramlar, den bara ligger där. Jag bestämmer att situationen är för allvarlig att jag rusar ut innan jag bestämt vad jag ska göra först. Jag river med mig en stor bit av ett lakan.
Någonstans får jag med ett vapen. Jag springer ned och står mellan parterna, med mig har jag en bit av ett avrivet lakan så att han kan stoppa blödningen. eftersom det skulle ta över en timme att få dit ambulans för jag en bil BIL = DITT SÄTT ATT TA DIG FRAM I LIVET redo för de som är mest skadade. Jag tar fram pistolen för att gå gehör bland folket. Hänvisar Christer NAMNET KOMMER AV KRISTINA OCH BETYDER 'DEN KRISTNA' till bilen och säger att han ska göra vad han kan för att hantera armen. han får en plastpåse med sig.
Jag frågar efter öveiga skador, men ingen verkar allvarligt skadad. Mannen som bråkar var jag inte helt säker på så jag binder han = DU FÄNGSLAR/HINDRAR DIN BRÅKIGA, MANLIGA SIDA och sätter även han i bilen, för jag vill inte att han ska hitta på något. Jag skuter i skott i marken framför han för att han ska vara medveten om att jag är fullt kapabel att skjuta om jag måste. i min tanke härnäst ska jag ringa ambulansen och be dem möta mig. Jag lägger pistolen i närheten av min högra hand i bilen innan vi far, för att hålla ett lugn i bilen.

DET SER UT SOM ATT DU HAR EN MANLIG SIDA SOM ÄR GANSKA BRÅKIG. DU HOTAR OCH HINDRAR DENNA SIDA ATT UTTRYCKA SIG I STÄLLET FÖR ATT LÄRA KÄNNA DEN.

VÄNSTER = KVINNLIG SIDA. HÖGER = MANLIG SIDA