Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettdrömmar-drömtydning
Läst 28022 ggr
Ljuset
43

Dröm om hår

Nu måste jag ha hjälp av er som är så duktig på att tolka drömmar. Inatt drömde jag att jag satt hos frisören och skulle klippa mitt hår. Hon klippte den vänstra sidan kort men hon behöll den högra sidan långt. Sedan gick hon bara därifrån. Jag var så arg och sa att du måste klippa mitt hår kort där också. Nej sa hon. Det ska vara långt på den sidan för det passar du i. Nej, sa jag detta ser ju förskräckligt ut. Jag gick därifrån och sedan uppsökte jag en annan frisör.

Nu undrar jag var Hår står för????

ikna
5

Inatt drömde jag att jag satt hos frisören FRISÖREN = EN AV DINA SIDOR och skulle klippa mitt hår KLIPPA HÅRET = FÖRÄNDRING. Hon klippte den vänstra sidan VÄNSTER = KVINNLIG kort men hon behöll den högra sidan HÖGER  = MANLIG långt. Sedan gick hon bara därifrån. Jag var så arg FÖRÄNDRINGEN GÖR DIG ARG och sa att du måste klippa mitt hår kort där också. Nej sa hon. Det ska vara långt på den sidan för det passar du i. Nej, sa jag detta ser ju förskräckligt ut. Jag gick därifrån och sedan uppsökte jag en annan frisör.

STÅR DU INFÖR EN FÖRÄNDRING (ELLER HAR GJORT EN FÖRÄNDRING)? dET SER UT SOM OM DET ÄR DIN KVINNLIGA SIDA SOM BEHÖVER/BEHÖVDE EN FÖRÄNDRING, MEN INTE DIN MANLIGA SIDA. OCH DETTA GÖR DIG ARG…

Crowone
0

Bra Ikna!! intressant tankegång baserat på känslor, inte logik.

Ljuset
1

Åh Tack så mycket Ikna. Det stämmer ju så bra. Min kvinnliga sida behöver komma fram lite mer och en förändring behövs med den. Får nog ta mig i kragen och bli lite mer kvinnlig.

Choklad
0

Håret har med din identitet att göra. Du håller på att omändra dig, och  din mottagande sida är nu omgjord, så att du är mera mottagande, (du kommer att börja på något nytt) medan din utgivande del är densamma som förut. Så det uppstår lite oblans medan det nya emottagande delen av dig växer fram. Därför du blir arg och inte alls är nöjd med resultatet just nu.

Kom du fram till en ny frisör i drömmen ?

Vad är det i ditt liv just nu som ändrar riktning?

U R us