Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettoff-topic
Läst 1643 ggr
Millaris
0

Tack

Jag vill tacka alla underbara människor som var med på vårträffen. Jag hade en härlig dag och fick lärdomar både mer väntade men även oväntade.

Också ett stort tack till dig Rickard som fixade gården och maten.

Stor kram Camilla

donnatessa
0

Tack för en underbar dag med underbara människor mycket känslor och glädje.Glad

Rummet vibrerade av kärlek i sista övningen när vi  delade med oss av våra unika energier till varann. De var jättefintSkrattandeFlört

[Vintersaga]
0

Tack Camilla och Donna för era ord om träffen - för mig var det också en härlig träff! Skrattande

Jag vill också tacka alla för att det blev en sån givande träff och att maten såväl som det lediga upplägget passade alla!

Lång tid har vi planerat för träffen - och vi hade både tur med vädret och arbetet kring träffen (både förarbetet och efterarbetet).

Kram till er alla för allt vad ni bidrog med - särskilt den härliga avslutningen i kärleksfullhet! Kyss

Kramar Rickard

Doris
0

Jag vill tacka alla som var på träffen för att ni gav av er själva så mycket! Jag har nästan nyss kommit hem och det var värt allt att jag vågade åka på träffen och vilket härligt väder och god mat vi hörs mera sedan behöver nog vila nu lite efter resan Kramar i massor till er från

DorisGlad

Allting är möjligt

GitteL
0

Tack till allihopa som kom och ni som kört långt känns väldigt stort för mig. Jagkan som kom från Gran Canaria är otroligt och jag kommer ta med mig detta i mitt hjärta.

Tack till Rickard som gjorde att träffen blev av och SÅ roligt att träffa er alla som jag haft förmånen se växa på kursen.

Tackar även för den otroliga sången som ni sjöng till mig. WOW vilken fin text om mig och om er själva.

Får se om vi kan lägga ut den här när jag har mer tid.

Det var känsligt för mig att åka ifrån Rickard och Renee, kändes tungt att åka.

Säger bara tack för att ni kom. Allihopa.

KRAMAR i massor

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se