Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettpersonligt-om-oss-själva
Läst 1983 ggr
Piii
0

Nykomling!

Hallå alla!

Nykomling på siten, surfade runt ett tag innan jag vågade bli medlem.

Gillar skarpt allt som har med personlig utveckling/psykologi att göra även om jag bara kommit ett par hållplatser på resan.

Tjej på 31 år som faktiskt tack vare ny pojkvän blev tvungen att rannsaka mig själv då pojkvän ställde krav och ifrågasatte mig, vilket i sin tur ledde till  att jag började ifrågasätta mig själv och insåg att jag levt i "mörker" väldigt länge.

Utvecklas hela tiden och det är en häftig känsla, även om det är jobbigt emellanåt!

På återseende! :)

GitteL
0

Välkommen hit och din pojkvän verkar vara en Gåva till dig. Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Piii
0

Tack! Ja visst verkar han, jag är tacksam för Gåvan varje dag :)

Men även jag är en Gåva till honom, såklart :)

GitteL
0

#2 Haha, bra du ser det själv. Glad

Indiania
0

#0 Välkommen hit till oss, detta är en bra och framåt sajt, där alla är lika mycket värda!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

bjprofit
0

#0 Varmt välkommen hit till oss Piii (många iiiiiiiiii var det Skrattande)

Visst är det en härlig känsla att utvecklas även om det inte är smärtfritt. Jag har här på sajten och på Distanskursen fått lära mig att "lida är underbart" Hahaha

Kram

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Piii
0

Tack för det varma mottagandet, känns väldigt bra Skrattande

kramar till er alla!

Doris
0

Välkommen hit Glad

kram

Allting är möjligt

[Vintersaga]
0

Välkommen hit till oss Piii - som Gitte säger så verkar du lyckligt lottad när det gäller din pojkvän… fast jag är övertygad om att du "drog honom till dig" för att du var "mogen" att ta detta fantastiska steg till att rannsaka dig själv… Flört

Kram Rickard

GitteL
0

#5  Jag har här på sajten och på Distanskursen fått lära mig att "lida är underbart"

haha, ja det är en underbar känsla när man förstår och kommer ur "smärtan" med mer kunskap. Att ha smärta hela livet eller enbart en kort tid. Även där ett val. Glad

Free-spirit-minded
0

Välkommen.

Allt ont har något gott med sig

Skrattande

Ha de bra alla

tittili
0

Är också ganska ny här och började "min utveckling" på samma sätt som du. Det var 16 år sedan nu.

Ja, det är en häftig känsla, och jobbit ibland, men jag tror det vore ännu jobbgare om man inte hamnat på denna vägen.
Det har varit värt varenda steg, varje dag!
Kram

GitteL
0

Välkommen till dig också tittili.

Skrattande

Piii
0

Kan det vara så att eftersom utveckling oftast är lite jobbigt och svårt så känns det aldrig "rätt", men av någon anledning gör man det iaf. Så var det för mig i pojkvännsfallet iaf.

Det jag har lärt mig på sista tiden är att det lättaste valet oftast inte är det bästa, det bästa valet är det svåraste ! Glad

[peter54]
0

Ja, du vet väl att all bekvämlighet är av ondo i längden, både för kropp och själ Flört

solarcarl
0

Grattis till allt nytt spännande vackert i ditt liv, mer kärlek, liv!

Klokt sagt där också #13! Att se det "svåra" som det som kan ge mest, vara mest lärorikt - bra!

Välkommen hit också (säger jag som själv är ny här sedan några dagar, men känner mig hemma redan, så det måste vara ett gott tecken…) Glad