Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettavslappning-meditera
Läst 2609 ggr
Cakado
0

Telepati

Nu vet jag inte om det här är rätt forum men jag skriver ändå!

Jag har alltid varit intresserad av djur och saker som folk rynkar lite på näsan av. Nu har jag fått upp intresset för telepati! Jag vill så gärna kunna prata med djur! Dom har verkligen så mycket att ge, och det är ju en underbar känsla att kunna förstå någon som inte kan prata.

Idag när jag var i stallet så försökte hästarnas ägare lära mig och min kompis hur man skulle göra. Men det var väldigt svårt, först att slappna av och sedan att ta det som kom fram på allvar. Vi gav upp då men nu så är jag ännu mer peppad på att lära mig, men jag behöver hjälp!

Så nu undrar jag om ni kan ge tips om hur jag ska gå vidare.

Mvh Mia

GitteL
0

Hej vad kul men du kan alltid googla på djurkommunikation så får du säkert upp en hel del och jag vet att ÖN har många som är mediala och där finns medium som du också kan fråga.

Lycka till med din resa, spännande.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Ijin
0

Telepati är faktiskt en Illusion… Det som finns är att kunna läsa av vad djuret säger kroppsmessigt, och samtidigt lär du dig att läsa av människor på samma sätt. Ytterst svårt att lära sig, men när man kan det så är det användbart!

Choklad
0

Nej, det finns "riktig" telepati. Jag är inte duktig på det alls, men när jag tänker på min katt och är väldigt orolig för var han är, så ser jag honom , han sänder sina tankar till mig , i bilder. Har ej hänt så ofta, men det går att prata med dem i bilder.

Sedean "tänker" han till mig att jag ska öppna dörren så han kommer in, eller ..jag känner på mig att hanstår därutanför dörren..svårt att förklara.

Kroppspråket är en bonus…Flört

Man kan prata med djuren hur bra som helst, bara man har förutsättningar för att lära sig det

U R us

Ijin
0

:P Det mesta som man känner av som telepati är i alla fall det.. har själv upplevt lite speciella fall med.. men det verkar inte vara något man kan kontrollera…

[marion69]
0

Jag har varit med om riktig telepati som inte går bortförklara, så visst existerar telepati.

Jag, mina barn, en vän och hans barn var på väg hem från campingweekend.

I bilen formulerar jag i mina tankar och ska till att fråga:

-Ska vi stanna och äta lite mat?

MEN jag hann inte säga det och då frågar han:

-Vad sade du, ska vi stanna och äta mat?

Gissa om jag blev förvånad Glad

Choklad
0

Heheh ..ja det kan jag tänka mig att du blev förvånad! …men kan någon förklara hur det går till när man tänker på en låt och sedan kommer en av barnen och sjunger på den ?????  då blir det också lite mysko…Obestämd

U R us

[marion69]
0

Jag tror barn är väldigt mottagliga för telepati, föräldrar och barn emellan.

Ijin
0

#6 Det kan ju lika gärna vara en tillfällighet… Jag själv har några låtar som jag klassar som "Smittsamma" En av dom är Tingeling… Jävlar vad den smittar…