Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettmedlemmar-info
Läst 1761 ggr
Jea59
0

Ny medlem

Hej!

Hittade hit genom att ni la in en blänkare i kolhydrater i Fokus.

Vem är jag då jo en tjej på snart 50 år, som har brutit upp från sitt arbete som jag har gått o stampat i 20år och startat eget som inte gick nåt vidare bra nu när finanskrisen kom.

Men jag ångrar inte att jag sa upp mig jag känner mig befriad och ser andra möjligheter efter att ha gått i tre år nu och tänkt att jag måste göra en förändring i mitt liv och förändra mig själv, det tog tid att bryta mönstret men nu är jag på väg………

Tror därför att denna sajt är intressant på vägen

jagkan
0

Kan bara gratulera att du hittat hit, och hälsa dej Välkommen hit Glad

bjprofit
0

Välkommen hit Jea 59!

Hoppas du kommer trivas hos oss.

Kram

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

GitteL
0

Hej och välkommen hit. Modigt gjort att slänga sig ut.

Keep on going. Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Doris
0

Hej Jea 59

Välkommen hit in till PU hoppas att du kommer att trivas med oss här 

Kramar

Allting är möjligt

[Vintersaga]
0

Hej Jea!

Välkommen hit, du som också är en -59:a verkar det som… Flört

Jag uppskattar ditt mod att kasta sig ut i det okända med ett eget företag - själv tar jag den något mindre besvärliga vägen, att trappa ner en smula och på det viset gå mer in i mitt eget företagande…

Kram Rickard

Jea59
0

TACK

Det verkar vara trevligt forum och intressant så jag tror nog att jag ska trivas här.

Ja kasta mig ut i det okända, det gjorde jag men jag tänkte också så här: Livet går så fort, man vet inte vad som väntar en runt hörnet och jag tror inte framtiden ser ut som den gör idag.

Har varit med om en trafikolycka för många år sedan, efter det tar jag inte allt för givet.

[BigMama]
0

Välkommen till ett jättetrevligt forum!

Här finns det mycket att reflektera över och du bidrog precis med ngt som jag själv tar till mig: Våga följa ditt hjärta, här och nu.

Tack.

Jea59
0

Tack kul o kunna bidra med nå´t.

Livet är ju alldeles för kort och vi bara lever på, ägnar oss i för många tankar istället för stanna upp o känna efter

Indiania
0

Välkommen Jea59 ! Trevligt att du tittade in till oss, hoppas du skall trivas här inne hos oss!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "