En timme kvar
Om du bara hade en timme kvar att leva på den här jorden, hur skulle du tillbringa den timmen?
Mvh // Johan
Min första tanke var att tillbringa den med familjen. Men sedan blev jag mer och mer övertygad om att jag skulle göra något som jag alltid velat göra, men som kännts för farligt.
Jag menar, om man ändå ska dö inom en timme, vad spelar det för roll om man tar en risk och eventuellt slår sig till döds?
Mvh // Johan
Jag hade spenderat den med min son och bara kramats och gosat så mycket jag bara hunnit med, allt annat man alltid velat göra och finner spännande hade inte kännts viktigt i den stunden med bara en timme kvar.
Amor Vincit Omnia
Tack Johan
du fick mig verkligen att tänka till. Och jag upptäckte att jag är ganska nöjd där jag är. Visst finns det smågrejer som jag vill ändra - men i det stora hela är jag där jag vill vara - i alla fall just nu.
Och timmen den skulle jag spendera med hunden på en långpromenad i skogen…
Jag hade ring honom och sagt hur de låg till :P efter 4 år så had ejag äntligen vågat säga hur jag känt! haha :P Sen hade jag nog lyssnat på go musik och skrivit nåt brev eller nåt till mina vänner.. :)

Jag väljer då att sätta mig med min lille son och tumma lera..tillsammans..bara vara..skapa..skratta..
Eller ta en promenad utmed havet med honom..titta..andas..lyssna…

Jag hade lagt ner min tid med mna barn! Fått hem den äldsta och umgåtts intensivt med mina underbara 3! (kanske rannsakat mit samvete en snabbis för att se om jag har dåligt samvete, gjort någon illa eller annat så jag hade haft möjlighet att be om förlåtelse!).
Jag tipsar om filmen Möt Joe Black (brad Pitt och Anthony Hopkins med flera), som handlar om inte bara en timma men någon dag!

Jag hade satt mej i solen på min favorit plats med mina hundar och skrivit några korta rader till alla som jag älskar.
Hade valt att inte träffa mina nära och kära för det hade blivit för traumatiskt för oss alla, en timme är för kort tid, men några kärleksfulla rader från mej hade nog gett mer.
Jag hade velat vara med mina barn och barnbarn, sett på när de busar runt och tonåringarna gör det som de är bäst på..bara vara i det….
U R us
Jag hade tagit Renée och alla djuren och satt mig i ladan för att titta på filmversionen av Mama Mia och dött i glädje och samvaro med dem jag älskar.
Hade jag haft en dag på mig hade jag gjort annorlunda - men med bara en timma kvar hade detta varit det optimala, där det jag värderar högst finns med: Glädje och Samvaro med dem jag Älskar! 
Kram Rickard

Jag hade spenderat den med min son. Utan tvekan.
Kram Pernilla
En halv timme med tjejen och sen göra någonting riktigt dumt - vad vet jag inte, men något iallafall!
Jag skulle vara med min familj så klart umgås bara vara utan krav
Allting är möjligt
Jag skulle också vara med närmsta familjen och krama dom, pussa dom och säga hur mycket jag älskar dom.