Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettpersonlig-hjälp-coaching
Läst 1153 ggr
Nuit
0

Detta samvete!

Vad gör man samvetet jagar en? Jag lämnade en dålig relation bakom mig, träffade en underbar ny man på ett märkligt sätt. Det känns som om vi är menade för varndra. Det som grämer mig var att jag var lite feg när jag lämnade det gamla bakom mig. Jag kan ju inte ändra på det nu, men hur förlåter man sig själv så man kan njuta mer av det man har nu?

Ijin
0

Jagar dig? Samvetet verkar inte jaga dig, utan ångest och andra saker verkar jaga dig.. Man är inte feg för att man går ifrån en dålig relation. Då är man modig. Acceptera dig själv, och att alla dina handlingar var bra - och även om dom var dåliga - så är dom gjorda, inget att jämra sig över.

Nuit
0

Du har så rätt..jag måste acceptera min handling. Det känns som om jag måste rättfärdiga min handling inför hela min omgivning, men jag måste lära mig att möta det och leva mitt liv och min sanna väg även om det är svårt ibland. Detta är en stor utmaining för mig men destp mer lär man sig antar jag. 

Tack för kloka ord!

LivsCoach
0

Att vara sann mot sig själv är det viktigaste, du gjorde det du kände var rätt och då är det förmodligen det. Vad andra har att säga om saken de är ju deras sak så låt dig inte påverkas.