Hjälp!
Tjena har lite frågot angående 2 drömmar jag haft om en person jag skrivit med på msn och som jag jag hittar på en iFokus sajt. Vet inte varför jag drömmer om henne alls… Båda drömmarna skiljer sig ifrån varandra då jag har känslor för henne i den ena och är bara väldigt bra kompis med henne i den andra.
Har inte haft sånna här drömmar för någon annan innan!
Anna är väldigt snäll och ar hjälpt mig med tips o trix och vi snackar om mycket, hon är väl den personen jag skriver mest med på msn just nu.
Väljer att kalla denna tjej för "Anna" så hon bli annonym :p
Dröm 1
Jag och Anna var o badade, jag var mycket glad att jag äntligen fick träffa Anna, för jag kände verkligen att jag var kär i henne fast att jag viste att hon hade en sambo osv. Men vi åkte o badade och hade väldigt trevligt, henne systrar var oxå me o badade, Men hon har inte ens några systrar IRL så vet inte vart dem kom ifrån.
Var väldigt glad över att få träffa Anna och fösökte verkligen impa på henne i min dröm.
Mer minns jag inte då jag vaknade….
Dröm 2
Jag fick åka upp till Anna för att få träffa henne och hennes hundar som jag så väldigt mycket velat träffa, i denna drömmen känner vi varandra betlydligt mycket mer och hon framstår precis som hon är på msn,
Hennes Sambo är oxå närvarande i denna drömmen, jag tcler det är mycket kul att träffa dem båda och ser fram emot att få träffa deras hundar, När jag väl fåt träffa dom så är dom väldigt farliga hundar och går inte att leka med så jag vågar bara leka lite med en boll
Mer minns jag inte från den drömmen då jag vaknade under lekandet.
Jag försöker mig på en tolkning:
Dröm 1
Anna = en inre kvinnlig sida. Anna betyder 'den nådiga'. Att bada = vatten = känslor. Annas systrar = fler av dina kvinnliga sidor.
Dröm 2
Ni känner varandra mycket mer = du har införlivat denna kvinnliga sida i din personlighet. Hennes sambo = din manliga sida (om sambon är en man). Hund = vad en hund är för dig. Farliga hundar = du är rädd. Du kan inte leka med hundarna = när du är rädd, försvinner lusten.

angående dröm 1
Namnet anna har jag bara valt för att hon är medlem på forumet och ska vara annonym, hon vet om att jag skrivit detta, men jag vill att hon ska vara annonym ändå.
ang dröm 2
Jag är inte rädd för hundar IRL, inte ens om jag vet att dem kan vara lite luriga, jag har en hund och har levt med hundar i hela mitt liv.
Hennes sambo känner jag inte det minsta och har aldrig snackat med honom, han var bara med i drömmen.
Alla dessa sidor; Anna, hennes sambo och hundarna, är sidor/egenskaper hos dig själv och handlar alltså om dig och inte om de personerna. Att du är rädd för hunden i drömmen, innebär inte att du IRL är rädd för hunden, utan om den sidan/egenskapen hos dig själv. 
Men det är du som drömt och du som vet om tolkningen stämmer! 

okej, Ja men jag vill bara veta lite varför jag drömmer om jusst anna?
och blandar in en massa saker osv. varför drömmer jag just om anna och inte om någon annan jag skriver med?

putt
#4 Det kan bero på att du har samma sidor/egenskaper som Anna. Om du tänker efter, så kan du säkert hitta några sidor där ni är lika. 

Nja inte så värst lika, har inte snackat med henne så länge, bara några veckor så vet inte så värst mycket om henne igentligen. Lite vet jag ju, finns några små punkter där vi tycker o tänker åt samma håll i personlighet…

Putt

putt

Något i hennes sätt berör dej, det är nog inte mer komplicerat än så