Ännu en ny medlem...
Hej!
Det här känns som rätt kategori för mitt allra första inlägg här bland alla ifokus-sajter/forum.
Jag har ägnat mig åt personlig utveckling ganska länge och är ganska nöjd med hur jag levt och vad jag upplevt hittills. Självklart finns det en del jag ångrar och en del jag önskar vore annorlunda men jag tycker jag gjort mitt bästa utifrån mina förutsättningar (vilket jag givetvis inte tror att jag är ensam om) så det finns ingen anledning att dra det som varit i långbänk. Bättre att blicka framåt.
Jag har varit en person som strävat mycket efter bekräftelse på alla plan och eftersom jag utvecklats till en fixare och dessutom är en tämligen passionerad livsnjutare har jag bränt relationer på löpande band,blivit egoistisk och tappat bort mig själv och min egna vilja litet i processen.
Jag hoppas jag kan komma mer i kontakt med mig själv och bli en bättre medmänniska här.Och samtidigt hjälpa andra med mina erfarenheter.
Blev en ganska lång utläggning det här och såna funkar ju sällan i nutidens informationsbombardemang men jag skriver för min egen skull så det är helt okej att inte orka läsa. :)
Jag är glad att jag hittat hit iallafall,känns spontant som en toppensajt med schyssta människor.
Välkommen hit hejo, du kan klicka uppe till höger så att du blir medlem på denna sajten också.
Roligt att du hittade hit och här delar vi allt möjligt. 
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Välkommen hejo 

Välkommen hit hejo!
Skriv på du, vi orkar läsa 
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Tackar :) Jag bockade i "Personlig utveckling" i sajtlistan så förhoppningsvis är jag medlem nu.