Vad är er tolkning?
När jag var yngre hade jag alltid en återkommande dröm i en lgh vi bodde i, varje vinter, varje år vi bodde där!
Jag går ut ifrån mitt rum, genom vardagsrummet, jag vill använda telefonen men en syrsa vaktar telefonen och tillåter inte att jag ska få använda telefonen. Jag behöver av någon anledning gå till toaletten utanför toallet dörren är en stor genomskillnig sop påse (sådan svarta stora fast genom skillnig) i den är det fullt av foster, dem är knallröda foster, väl utvecklade men inte helt. Detta är exakt samma "scen" varje gång i varje dröm.
- Sedan nu så kommer jag beskriva (de enda jag kommer ihåg) 3 olika "scener" från 3 olika drömmar men det jag skrev ovan händer alltid först!
1. Jag går till min systers rum, vill sova hos henne men hon säger nej, jag sätter mig i soffan i tv-rummet och tittar fram och en vit orm kommer rakt emot mig och ska precis hugga mig i bröstkorgen och jag vaknar i detta ögonblick!
2. Jag får inte använda telefonen ser fostrerna vill inte till min mamma och sova hos henne, hon säger ok, jag går ner i sängen, och den vita ormen är någon stanns sen kommer jag ihåg hålet på dörren och ormen kommer för att antingen attackera mig eller min mamma - jag vaknar.
3. Jag får inte använda telefonen jag ser fostrerna, denna gången ser jag hur fostrerna rör sig i påsen, jag springer till min systers rum och öppnar dörren och ser tonvis av orm ägg, sen bland alla ormäggen ser jag den vita ormen och den kommer emot mig, jag stänger dörren snabbt och vaknar.
Vad betyder allt detta?
Dessa 3 drömmar, 1 för varje vinter i 3 år då alltså, dem jag kommer ihåg.
Skulle va skoj att få veta vad ni tror det kan betyda, för jag har ingen aning… Men sedan jag flyttade där ifrån ha jag aldrig haft den drömmen igen!
Jag försöker mig på en tolkning, även om det verkar som att du har tolkat drömmen, eftersom den inte kommer tillbaks mer.
Vardagsrummet = ditt dagliga liv. Någon sida hos dig (syrsan) ser till att du inte kontaktar omvärlden (telefonen) i denna frågan (som drömmen handlar om). Att gå på toaletten = att göra av med psykiskt avfall. Soppåse = samlat skräp. Foster = inte helt utvecklade sidor/egenskaper.
Din syster = en av dina kvinnliga sidor. Tv-rummet = vardagsrum = ditt dagliga liv. Vit = halschakrat = ditt sätt att uttrycka dig. Orm = vad en orm är för dig.
Din mamma = din inre mammaroll (mammaegenskaper).
Fosterna rör sig = de lever = dessa dina inte fullt utvecklade sidor lever. Tonvis med ormägg = nya sidor på väg.
Jag vet inte om du blev något klokare av detta, men du verkar ha haft en hel del nya saker på gång under denna tiden. 
Jo, mycket av tolkningen stämmer in, va mycket saker på gång då, och jag va i ålderna mellan 10-13½ år under den perioden med drömmarna.
Vad är en orm för mig, ja du… inget jag kan komma på nu
så som du tolkade drömmen, önskar att drömmen kunde visa sig lika trevligt så som du skrev än med en sträng syrsa, äckliga foster och en orm som verkligen kändes som den ville döda mig.
hehe
Men det var en bra tolkning faktiskt!