Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: tankar-känslor
Läst 1595 ggr
GitteL
0

Armlös och benlös!

Titta på detta klippet.

http://www.maniacworld.com/are-you-going-to-finish-strong.html

Vad säger det dig?

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

tomica
0

Jag blev tvungen att torka tårar och snyta mig efter det där.. Det sa mig att för att bli stark och utvecklas i livet så är det bara att nöta och inte ge upp..någonsin…

Cristine
0

Ja vad säger man, tårarna trillar.Så otroligt stark och alla som har problem med sig själv borde träffa honom. En supermaster!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

bjprofit
0

Gråter Den säger mig att ALLT är möjligt och samtidigt påminner den mig om att det är vi själva och våra rädslor som ständigt hindrar från att leva det liv vi egentligen vill.

#1 Hej, vad roligt att se dig här tomica!

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

tomica
0

Hej tillbaka där!  Jag trillade ner i ett jämmer och elände ett tag men är på väg upp igen.., så när jag ser såna här exempel blir jag sååå taggad..! Och lite smått förundrad faktiskt, för jag har ju armar och ben ändå…Skäms

bjprofit
0

#4 Härligt att höra att du blir taggad och visst är det som du säger. Vi har ju både armar och ben.

Sen har vi ju även dom där tankarna……Skrikandes

Men vi ger aldrig upp, eller hur?Flört

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

omelett
0

Vilket klippGråter

tomica
0

#5  Ge upp..?! Ingen större risk..nu e de bar å åk… Skrattande

jagkan
0

Wow, snyft och nu mer perspektiv Skäms

Underbar Glad

Indiania
0

GråterVilken kille! Där har man mycket att lära sig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

GitteL
0

#1 Visa ord.

Jag blev också SÅ rörd av detta klipp, vi har ju armar och ben.

Tänk vad tankens kraft kan åstadkomma, inte därför det sägs att den kan förflytta berg.

Vi har ALLA en enorm kraft inom oss. Glad

Starkt klipp.

[GunillaF]
0

Det här säger mig att hur hopplöst och eländigt det än känns och hur nere på botten man än är så finns det alltid en en utväg och vägen upp finns där bara vi öppnar ögonen för nya lösningar och möjligheter. Men det är inget som kommer av sig själv, vi måste kämpa.

Ps. Jag skäms när jag tänker på att jag brukar klaga över "småkrämpor" ibland.

GitteL
0

#11 Förstår, men skäms inte det är helt ok.

Bra ord du skrev där. Glad

Indiania
0

#10 Samtidigt som jag blir tagen och rörd så känner jag glädje över att han är en så otrolig kämpe, tänk vad mycket tankar som ligger bakom det han uppnått.Han visar att ingenting är omöjligt! Så nog blir det blandade känslor alltid.

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Vintersaga]
0

Jag kände faktiskt en otrolig glädje när jag såg klippet - han var verkligen en riktig inspiratör för både eleverna och oss här på forumet i sin kortfilm! Det är sånt här som får mig att glömma livets fasor (alla krig och annat elände) och tänka på alla de okända ljusbärare som finns överallt på vår jord! Skrattande

Ett fantastiskt bra klipp som sopar banan på alla tvivel vi går och bär!

Kram Ricke

GitteL
0

#13 Ja, detsamma känner jag. Medkänsla, glädje och kraft.

#14 YES, allt tvivel sitter mellan öronen och vi kan mer än vi tror, men tyvärr vi är lata och bekväma. Glad

Vi behöver ALLA inspiration och spark där bak så att energin läggs på det vi innerst inne vill.