PU fyller 1 år idag.
Det har gått SÅ snabbt och idag fyller PU 1 år.
Under denna tid har jag enbart upplevt en enorm respekt inför varandra och det är jag väldigt glad för. Ibörjan är man alltid bambi på hal is men denna sajt har utvecklats till ett rent nöje. Att öppna upp och visa sitt inre kan vara väldigt tufft men när någon har gjort detta kan vi se att alla vill hjälpa och alla lär sig av varandra. Vi är varandras spegelbilder som är en enorm Gåva när vi inte kan förstå oss själva.
Idag är det Partytime med tårta och ni som vill ge feedback kan göra det här och det gäller ris och ros.
Om vi inte vet något så kan vi inte förändra. Eller hur??
Massor av värme och all lycka till alla medlemmar. Fortsätt skriva för utan er är det ingen sajt.
Kram, Gitte
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

GRATTIS!!! och JAAA må du leva uti hundrade år 
Kram till alla vänliga själar som här tillsammans gör att PU är en trygg , varm och styrkande famn och krypa upp i 
Grattis!!! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!!!
Kramar
Grattis! grattis!
Allting är möjligt

Grattis! Oj vad fort tiden har gått
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

GRATTIS! Lyfter på hatten och gratulerar alla oss medlemmar och vår fantastiska Sajtvärd Gitte!
Ett guldkorn bland sajter och som bara blir bättre och bättre i takt med fler medlemmar som kommer hit och öppet delar med sig av sina funderingar, erfarenheter och insikter!
Kramar
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Grattis PU och Gitte
Jag håller med föregående talare. Sajten är ett guldkorn. Lite dåliga på att skriva har vi nog varit det sista. Distanskursen har fått uppmärksamheten. Men nu när vi är "färdigbehandlade" kan vi göra sidan levande igen.
#1 Ja de orden stämmer verkligen här. Fina ord.
#2 #3 
#4 Ja tiden går fort och snart fyller väl din också år eller??
#5 Oj så fina ord. Tack.
#6 Ja den är ett stöd för många och visst har vi varit mindre aktiva ute på PU. Förbättring sker genast. 
#7 Fina blommor Soffe.

#8 blandrashundar har redan hunnit fylla 1 år, vi startade ju lite före =)
_**/Mvh Anne
Instämmer i gratulationerna

Coolt! 
Jag minns den där gången för snart ett år sedan, när jag blev medlem här efter att ha snurrat runt lite på iFokus olika sajter - sen blev inte livet sig likt längre!
Ingen sajt har så till den milda grad förändrat mig och gett mig en djupare känsla än vad jag kunnat greppa om - det mediala är lätt att greppa i jämförelse med vad som har avhandlats här! 
Naturligtvis har Gitte styrt skutan på ett sätt som skulle få kapten James Cook att bli avundsjuk - samtidigt skulle det inte ha varit en sån fantastisk båt utan alla bidrag som medlemmarna har gett till varandra!
Jag gratulerar vår fantastiska sajt till födelsedagen och önskar att den ska fortsätta frodas i samma hjärtliga anda som den hittills har gjort!
Tack Gitte för att du tog initiativet till sajten - och fortsätter styra skutan!
Hurra, hurra, hurra, hurra, hursa! 
Kram Bus-Ricke
Åhh Vilken underbar "tillfällighet" att jag tittade in här idag. Har tagit lite pause från iFokus och internet ett tag.
Jag glömmer heller aldrig det här stället och vad du Gitte och så många andra betydde för mig på både i personlig utveckling, som i fin vänskap. Kommer aldrig glömma det…
Så ett varmt Grattis från mitt hjärta till dig Gitte, och till ditt underbara fokus du håller här. Kraaaaaaaaam…
#9 Grattis till dig också då. Lite försent mao. 

#11 ÅÅÅ, så fint sagt Rickard och det värmde gott nu när jag precis behövde det. Utan dig och ikna hade inte denna sajt varit hel för ni bidrar till en HEL del. Tack. 
#12 YOHOOOOOO Gahella, ja du jag kommer ha dig i minnet när du var i djupet lite då och då och alla dina underbara kärleksfulla ord är SÅ välkomna igen. Saknar dig här. Massor av kramar till dig. Vilken häftig bild. 

#13 tackar =) bättre sent än aldrig brukar man ju säga
_**/Mvh Anne
#13 - Ha ha, du är så fyndig Gitte 
Ja jag är glad att jag får vara en del av allt det som händer här - och jag ser ju vilken fantastisk atmosfär det är här inne jämfört med så många andra sajter jag varit och är med på, vilket du som Sajtvärd har en stor del i 
Kram Rickard
Tjohoooo, vad tiden går! Grattis, grattis till oss alla och Gitte!
Så mycket jag hunnit utvecklats under detta år.. Och fler med mig.
Eftersom jag försöker vara närvarande i nuet så vågar jag mig inte att tänka på hur det skulle sett ut i mitt liv utan PU.. 
TACK för att Gitte, sajtvärdar och PU finns!
Ja vad mycket som hänt det här året. UJ fyllde ju också 1 år för ett tag sedan. Kan känna mig lite vemodig över tiden som gått, all aktivitet som var, allt jag upplevde inom mig själv, alla som jag delade dessa upplevelser med. Nu är det liksom förbi, och annat har tagit vid…Så ska ju livet flöda på, men visst är det ibland med saknad jag tittar tillbaka.
Glömde att tacka dig Ikna för alla fina drömtolkningar du hjälpte mig med! Kram till er alla här på PU!
Stort Grattis!! .. har inte varit här & läst på länge.. inte på fokus så mkt. just nu .. men gör det just idag :).. och passar såklart på att Gratta Gitte & er alla för en super fin sajt! Hipp Hipp!! Kramar!//W
Lycka till i fortsättningen oxå! :)
Stort grattis!!! Lite i efterskott men bättre sent än aldrig. 
Jag är glad. Är du?
Grattis till dig Gitte och Medarbetare.
Mycket klokskap och bra stämning som många kan lära sig av.
Sökarna blir de som hittar efter denna rikedom av kunskap.
God Jul och Gott nytt år.
#15 Yes, kreativiteten flödar. 
#17 Visst går det fort, tänk vad livet rusar iväg. 
#18 Tack Waara.
#19 Tack Howliten.
#20 Tack för de fina varma orden outerspace. 
#21 - Samma här… 
Nu ska jag knoppa - sista dagen på jobbet i morgon, innan en lång ledighet tar vid… 
Kram Rickard
#22 Sleeeep.. Härligt me jullov va 
Sov Gott o Dröm Sött!
Kram
#23 - Mmmm… så skönt att vara ledig… :-)
Kram

#24 Å jag håller med, underbar känsla att bara rå om sig själv nu en tid :-)
#25 - Absolut! Nu blir det tid för rensning i röran, kreativt skapande, reflektion, nya mat-, sov- och motionsvanor och en massa planering inför framtida engagemang… och så en och annan renovering av torp 
Sen blir det tid för social samvaro också… 
Kram

Hahaha, ska du vara ledig 6 månader? 
Jag är ledig i tre veckor (nästan) sen en veckas semester efter att jag jobbat en i jan. Rensning i röran blir det här också men då i min egen röra
Kram
#27 - Ha ha, om det vore så väl ändå 
Det är samma här - 18 dagars ledighet och på den tiden hade jag tänkt hinna med allt det där… 
De säger ju att det inre avspeglar sig i det yttre - så då är väl den inre utrensningen precis lika viktig som den yttre, för båda blir påverkade :-)
För mig är det lika mycket av varje - en rensning inuti mig och samtidigt i min fysiska vardag!

Kloka ord. Jag vänder gärna på steken och låter det yttre avspegla sig i det inre för det yttre klarar jag av med glans och har alltid gjort.
Jag intalar mig att det ÄR så vilket för mig skulle betyda inre framgång också
#29 - Ha ha, så är det säkert!