Underbar känsla!!
Vill dela med mig av min känsla som jag fick uppleva idag.
Jag står och lagar mat och har all fokus på det jag gör sedan känner jag plötsligt någon som kommer bakom mig och omfamnar mig med hela sin tyngd.
Det var min son som är 185 och jag då 160. Hela hans tyngd kändes som en Kyss. Gud vad gott det är att få en sådan omfamning.
Jag bara njöt att få känna att det finns en sådan kärlek mellan oss.
Hoppas ni har haft en underbar helg med snö och snöbolls krig eller vad ni nu gjort. 
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Det låter härligt. Vilken fantastisk bekräftelse till en mamma.
Låter Härligt! :-)

Mmmmm, så gott det måste ha känts!
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Ja det är jätte gott och en viktig del att uppskatta det man har och lägga på minnet när dagar kommer som känns låga så vet man innerst inne att det finns nära och kära som älskar mig/er.

Åh, gud så härligt! :)
Det är ett underbart ögonblick du var med om :)
#5 Just det, gränser är att ge kärlek som skapar trygga ramar. De behöver testa för att hitta sin identitet också och hur långt de kan gå. Very nice. 
Ja det var det verkligen men han är rätt kelen fortfarande. Precis som jag ville. 

Känner igen känslan
den är så härlig. Har också en mycket stark samhörighet med min son o dotter med förresten. Helt underbart, den bästa gåva man kan få.
Visst har det funnits duster men kärleken har alltid funnits och ibland även duster pga av den, familjekärleken till varandra. Har också skiljt på det här med beteende och person vilket jag tycker är viktigt.
Jag har ingen son eller dotter att krama om, men jag har min katt och hund.
Dom visar sin uppskattning genom att komma upp till mig i sängen eller i TV-fåtöljen och ge mig en vänskaplig blöt slick i ansiktet! Mums det med! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."