Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: off-topic
Läst 1711 ggr
GitteL
0

Hur hittade ni hit?

Hur hittade ni till denna sajten undrar jag som är enormt nyfiken av mig.

Kram, Gitte

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

CatarinaJ
0

Hej!

Jag var med i ÖN och alt.behand, och Healing sedan förut och gick in och såg vad det fanns fler för "ämnen" och då såg jag PU och tänkte at det är ju det jag håller på med Jättespännande! Så då la jag till PU till mina favorit sajter.

Et superbra intiativ, Gitte! Tack!

Kram

Catarina

Ijin
0

jag kom farandes från Haxor..

Hoppfull
0

Hm… var inte du Gitte inne och skrev om PUif på någon annan sajt (beroenden?) och ställde frågor? Det var iaf där jag kom i kontakt med sajten.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ina123
0

Jag blev medlem på Övernaturligt och healing först och gick in här av ren nyfikenhet, har alltid varit intresserad av personlig utveckling så tänkte att det här skulle passa mig och det gjorde det också! :)

AnneN
0

Via värdsajten =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

storAnnette
0

Jag surfade runt på iFokus,var redan med på hittekatter och några till.Det är roligt att ha hittat ännu en intressant sida.

[Vintersaga]
0

Jag var med på ÖN och Healing och tittade på vad det fanns för andra sajter under iFokus - och då hittade jag den här. Som utvecklande medium och healer så borde de andra sajterna vara mer intressanta - men faktum är att denna sajt ger mig mer i min utveckling, för det handlar lika mycket om personlig utveckling som den andliga biten när jag lär mig "mina ämnen"!

Kram Rickard

[BigMama]
0

Jag tror jag fick tips från någon tråd på övernaturligt, men nu när jag hittat hit så ger den här sajten mig mer som "sökare" än de övriga "andliga" forumen. Håller med Rickard #7 !

Sedan tycker jag att det är berikande att man faktiskt kan surfa mellan forumen och lära sig både det ena och det andra.

Niklas
0

Jag visste att sajten var på g och kom hit rätt tidigt för att se vad det skulle bli av den.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

FiaH
0

Jag hittade hit, genom healin iFokus. En kanon fin sida, även om jag inte skriver så mycket, så läser jag här var dag.Kyss

GitteL
0

Nyfiken, skriv hur ni hittade hit.

Wargmane
0

*ler* jag flög in över Pu på kvasten tvärnitade …landade…nyfis jag oxå ! *s*

Tycker om atmosfären här !

Lugn klar luft,även det jobbiga verkar bli lugnt….

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

marias777
0

Har kikat runt på de flesta "intressanta"sajter,tycker som föregående skrivare atmosfären här verkar lugn och trivsam,alla verkar trevliga och har upplevt ett trevligt bemötande tillbaka…:)

omelett
0

Det var inte jag som hittade forumet, det var forumet som hittade mig. Som du vetFlört

GitteL
0

#12 Haha, den va bra. Ja det känns bra här nu. Hur menar du även det jobbiga verkar bli lugnt?

#13 Härligt att höra.

#14 Ja just det. Flört

Wargmane
0

#15 jo här diskuteras ju riktigt jobbiga saker, och tack vare att vad jag förstår de flesta har gjort sina resor -Då finns det en förståelse och ett lugn som ger frid i tankarna när man hör andras erfarenheter….Ja nåt sånt …*ler*

*lite trött nu*

Kramixar

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

awareness
0

Jag vart hit ledd av omelett!!

Cristine
0

Jag är på bl.a Ön och Häxor och när jag tittade omkring fastnade jag här. Jättebra sajt och värdinna!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

GitteL
0

#16 Förstår nu.

#17 Aha, du blev ledd. Haha.

#18 Tack för fina ord, blir glad. kram på dig Christine.

Tosan
0

Googlade på "hundallergier" och hamnade i Hundar.
Därifrån då har jag upptäckt fler intressanta sajter på iFokus!
Det bästa är att man har flera "under samma tak". Kan växla alltefter intresse och humör.

=)

GitteL
0

Dags igen att ta tag i denna tråd. Glad

jagkan
0

Jag hittade hit via kolhydrater iFokus.

Och jag är så glad att vara här, denna sajt har verkligen puttat mej i rätt riktning Glad

bjprofit
0

Jag vet faktiskt inte hur jag hittade hit. Jag tror man får eller hittar vad man behöver när man är redo.Förvånad

Jag både behövde sajten och var redo när jag hittade hit.

Jag måste också nämna distanskursen  annars vore det "tjänstefel" av mig. Om det var nåt JAG behövde så var det just den! Skrattande

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

Soffe
0

Jag hittade hit via ÖN när sajten nylanserades och jag blev då jätteglad! :-)

tomica
0

Jag upptäckte till min stora glädje PU via Keramik i focus.. Här kan jag hämta kraft och insikt…

GitteL
0

Välkommen hit tomica. Visst är det härligt när man kan känna så. Att hämta kraft och insikt. Det var fina ord till oss.

Glad Glad