Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: personligt-om-oss-själva
Läst 1155 ggr
bigheart
0

Wow vilken resa...

För fyra år sen började jag min resa, det har inte alltid varit lätt och det har kommit bakslag men med facit i hand och med en trygg känsla kan jag bara säga wow..

Att få gå igenom denna utveckling med mig själv och lära mig förstå mitt sanna jag är något jag önskar alla

Ökad självkänsla och släppa självkontrollen våga lita på att jag är bra som jag är

stänga ute alla murar, öppna upp för världen och vad den har att erbjuda..

Insikter kan göra ont men är ett livslångt lärande, att känna sig äkta och vara äkta, våga lita på mitt eget jag och känna harmoni med mig själv..

Njuta av nutiden och lev idag ta ansvar för mig själv och den jag är

Det finns inget som jag ångrar det finns bara saker jag kan dra lärdom av och lära mig att göra annorlunda..  och förlåta mig själv och andra, ge kärlek och sprid positiv energi

Livet är en skola, jag njuter av att utbilda och utveckla mig varje dag..

Varma kramar till alla…………

[BigMama]
0

Härligt Bigheart!

Tack för att du gav mig kärlek och positiv energi med ditt budskap.

bigheart
0

BigMama

Alla människor är värda kärlek och postiv energi.. och genom att du förmedlade dig gav du mig det tillbaka. Underbart

En fantastiskt dag till er alla… kram

jagkan
0

Jag är i början på min resa, och det känns så bra att få höra hur andra har nått fram till kärleken Glad

Så här ibörjan är det lite puckelpist, men varje gång jag är uppe på ett krön så känner harmonin, vilket för mej framåt.

Tack för din bekräftelse Flört

bigheart
0

Hej Jagkan

Ja det är en puckelpist och det är det som är underbart, att allt inte bara går på räls och blir slentriant.. när du är längst ner i puckeln så vet du hur det känns att vara högst upp och strävar att komma dit, ju mer du utvecklas och ju mer du lär dig dessto snabbare tar du dig dit.. och får känna harmonin oftare och längre..

kärlek till dig och du kommer att älska/om du inte redan gör det, ditt riktiga liv…

Waara
0

Åh, vad härligt..! läser..här för första gången, inte vetat om sajten förren nu,.. underbart! Lycka till på din fortsatta resa :)..

bigheart
0

Välkommen Waara här finns det kärlek och värme..

Är oxå ny och kände genast att här kommer jag att trivas.

varm kram

Waara
0

Tack bigheart, läser lite i trådarna, hört talas om Pu av en söt liten vän, men inte registrerat riktigt var det var, nu först hittade jag hit.. läste en artikel på ab. :) .. *glad* Varm kram tillbaka!

GitteL
0

#0 Välkommen hit bigheart. Tilltalande namn och härlig berättelse.

Här är vi som en enda stor familj där alla stöttar och respekterar varandra. Så har jag velat skapa denna sajt och så blev/är det också. Flört

#5 Waara du är än en gång hjärtligt välkommen och härligt när ni uttrycker vad ni tänker och känner.

Blir glad av era inlägg.

Fortsätt skriva. Glad

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[Vintersaga]
0

Ha ha - vilken härlig tråd att läsa så här mitt i natta när arbetsveckan är slut! Skrattande

För mig har den här sajten blivit den allra bästa och mest givande av alla iFokussajterna! Detta tack vare alla kärleksfulla människor som delar med sig av sina berättelser - precis som du BigHeart :-)

Roligt att du också hittade hit Waara  - och tack för att du förde in spikmattan i mitt (och andras) liv… Flört

Kram Rickard

Waara
0

#9 Ja, visst var det en härlig tråd :).. Tack själv Rickard,.. :) Kram

bigheart
0

#8 tack snälla.

Kände redan på engång att här kommer jag att trivas Glad

#9 Visst är det fantastiskt när man kan bidraga med glädje och få glädje tillbaka genom att bara vara sig själv..

En underbar dag till er alla önskar jag här från ett vitt och Stockholm

[Vintersaga]
0

#11 - Ha ha, du verkar passa perfekt till att vara med på vår träff - den som handlar om att välja glädje :-)

Här i Köping har det varit vitt av snö och strålande sol hela dagen - såna här vinterdagar passar perfekt till mitt nickname Vintersaga… Flört

Önskar alla en fortsatt solig och fin helg!

Kram Rickard

bigheart
0

åhh.. låter trevligt ska genast gå in och läsa tråden

vilken underbar morgon det är, en snötäckt gata utanför fönstret och trädgrenarna är alldeles vita, jag tycker det är så vackert

stort hjärta till er alla…