Är så arg
Förstår inte varför jag är så arg på allt och alla. Har haft denna känsla länge nu.
Jag kan vara arg för att ingen ringer eller smsar mig. Det är bara jag som hör av mig till andra.
Jag är arg för att inget händer i mitt liv, står still i min vardag fast det händer mycket inom mig. Jag vill komma framåt med gör det inte.
Kan bli arg på andra för att dom inte bryr sig eller gör inget på arbetet. Jag hittar på saker, jag går på möten osv.
Är arg för att jag inte får umgås med mina syskon.
Är arg för att jag inte har några vänner att umgås med.
Kan någon hjälpa mig med detta, hur ska jag tänka i dessa situationer. Förr var jag aldrig arg men nu har det kommit upp till ytan. Kanske bara något som jag ska gå igenom.
Vad jobbigt, jag har också varit sådär arg men jag vet inte varför fast jag tror att det är en enorm kraft som du frigjort när det händer så mycket inombords. Kanske det är nu först du vågar göra saker som är bra för dig? eller har jag fel?

Usch då =(
Låter inte trevligt…är det inte så att du kanske velat detta själv, på något sätt. För att komma dig själv nära. Vad vet jag…
Hoppas det löser sig !
/kramar kvaser
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Jag mediterade över detta nu och fick till mig att det är en fas som jag ska gå igenom.
#1 visst är det jobbigt. Det gör att jag blir så trött. Visst stämmer det du skriver om att jag nu vågar göra saker som är bra för mig.
#2 Jo, jag har nog valt detta för att arbeta med mig själv. Jag har kommit mig själv mycket närmare än vad jag har varit.
Det är alltid skönt att få skriva av sig och höra att andra också går igenom samma saker. Så man kan bolla lite med varandra.
Kram
Det är OK att vara arg - men ger du utlopp för din ilska, så det inte fastnar inom dig?
Att skrika i bilen kan vara mycket befriande, slå på en kudde… Springa…
Skriva av sig är också bra! 
Lycka till..
Ljuset; det verkar som du har svaren inom dig. Kan bara säga att du inte är ensam om att uppleva det du beskriver, det är något väldigt mänskligt.
Kram, du är modig. 
Tack så mycket. Nu känns det mycket bättre. Kramar

Önskar dig all lycka!