Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: personligt-om-oss-själva
Läst 1211 ggr
ikna
0

Att hitta sin sanning

Jag har äntligen hittat min sanning! Eller, ja, sanning är kanske fel ord…

Jag har alltid strävat efter att vara alla till lags och ändå kännt det som om jag inte duger. Tyst Jag tog allt personligt och förväntade mig ofta något…som aldrig blev…  Jag kunde gå omkring och "älta" detta i mitt huvud i flera veckor…då kom det upp något nytt som jag började "älta" under flera veckor…jag talade om för mig själv att jag var usel, inte önskvärd, sämre människa finns inte och liknande. Det som någon sagt/gjort, var ju ingenting mot det som jag gjorde mot mig själv under flera veckor! Skrikandes

Jag har jobbat med min inre utveckling tidigare, fått en del insikter och kom till en punkt där jag tänkte att nu ska jag verkligen satsa på mig själv. Så jag anlitade en coach, Gitte, jag läste ytterligare några böcker om självutveckling, gick igenom några RESAN-processer och började läsa boken Åter till Kärleken och PLÖTSLIGT Förvånad exploderade en hel hop insikter inom mig!

Det lönade sig verkligen att satsa fullt! Jag kan numera släppa taget om allt "ältande", jag har insett att det andra säger/gör elakt till mig, är deras angelägenhet och inget jag tar personligt. Glad Jag känner att jag lever i KÄRLEK! Detta är så stort för mig och jag ville så gärna dela med mig av det. Flört

Och ett stort TACK till Gitte! Du har hjälpt mig så mycket! Kyss

[Vintersaga]
0

Wow!

Vilken upplevelse - precis som alla beskriver det som har varit med om en andlig upplevelse!

Kan bara säga GRATTIS ikna, åt att du har hittat "the magic key" till ditt äkta och sanna liv!

Yes, kan vara säga att Gitte har haft ett finger med i många spel här på PU - en klippa helt enkelt Flört

Kram Rickard

ikna
0

#1 En andlig upplevelse? Ja det känns faktiskt så! Oskyldig

[lanns]
0

Så härligt ikna!
Glad blir jag för din skull!Glad

Jag har inte kommit så långt än men en dag så . . .

bjprofit
0

#0 Stämmer in med alla andra här och säger grattis!!

Vilken härlig upplevelse det måste vara!

Jag känner även jag att jag är på rätt väg tack vare klippan Gitte!

Kram

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

GitteL
0

#0 SÅ kul att du känner sådan glädje ikna, tack för dina underbara ord och du har gått framåt i din utveckling så det bara knakar.

Visst är det härligt att få tillbaka livsglädjen när man väl sätter igång och granskar sina tankar.

Tack Rickard och Björn för era ord.

KRAM going.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

omelett
0

Vilken härlig berättelse. Jag är också på rätt väg. Gittes kurs tar mig snabbt frammåt.

GitteL
0

Kyss Häftigt är det att få följa dig i din utveckling precis som Björn och alla de andra modiga deltagarna.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

mushti
0

Tack Ikna, saa skoent att hoera dina ord saa haer sent paa natten, naer jag sjaelv blev ploetsligt soemloes.

Nu ska jag sova igen. Skoent med uppmuntrande ord.

[BigMama]
0

Åh, härliga ord från min 'drömtjej'!

Kör oxå ditt program med böcker varvat med lite Gitte och försöker att leva i nuet men kan inte låta bli att blicka framåt och på den berömda poletten som ska trilla ner…

Stirrade en natt ner i en djup bergspricka där jag såg en massa ljus tända längst ner i botten, det och din utveckling känns väldigt hoppfulla. Tack.

mushti
0
Tunrida
0

Ikna, så underbart att läsa dina ord! Jag ler med hela hjärtat tillsammans med dig! Skrattande