Ta vara på varandra
Var rädda om varandra. Ta varandra inte för givet…visa att du bryr dej och lev som om det vore er sista dag!
Tack för så goda råd :))Det kan ständigt behövas påminnas om att vi ska vara rädda om varann
Den videon sa allt. Gick rakt in i hjärtat.
Tack.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Jaaa…..tyckte den passade här…..
Den var vacker, vackra ord.
Fin påminnelse, denna bör puttas upp med jämna mellanrum. Tack!
#5 Ja håller med
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Ja jag håller med om detta..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Underbar låt verkligen, får mig nästan alltid att börja gråta då jag tänker på hur hemskt det skulle vara om min sambo försvann från mig 
puttar lite…
håller helt med! sen vill jag ge tips till alla som har barn att säg ett snällt ort till dom innan dom går till skolan jobbar man sä skriv en liten lapp. till er älskare visa mera känsla en kram. Jag vill att barnen ska veta hur mycket jag tänker på dom fast dom är i skolan, jag är inte hönsig men vill att vad som än händer så finns jag där, mig kan man prata med allt mellan himmel o jord.
Detta är så viktigt, vi vet aldrig vad som händer, om vi möts igen.
Min pappa sa ibland att SOMNA ALDRIG OSAMS eller ARGA.
#10 man kan inte vara hönsig när man ger och visar kärlek.
Ett litet tips nu när många bär på en mobil. Ett enkelt SMS till de som vi älskar och bryr oss om.Det räcker ju med KRAM eller PUSS.
Jag tror också att detta blir ringar på vattnet att de som får denna bekräftelse bemöter andra i deras vardag på ett mer kärleksfullt sätt.