Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettpersonlig-hjälp-coaching
Läst 4694 ggr
miramis2
0

TONY ROBBINS!!!!!

Hej, jag undrar om det är fler ifrån Sverige som ska till LONDON i februari den 22-25 ???

Se här vad fantastiskt seminarium: http://www.medwestern.com/easyconsole.cfm/id/81 

Ett gyllene tillfälle!  Ser det som en fantastisk invesering för mitt liv. Fyller 40 år till sommaren och vill göra en 180 graders sväng med mitt liv. Är det nån som kan hjälpa en att inspirera  en med rätt verktyg o metoder så e de Tony Robbins. Första dan får man språnga sina gränser med att gå på glödande kol! Är det nån här inne som haft möjlighet att träffa Tony el gå hans kurser????

Glada hälsningar, miramis2

GitteL
0

Hallå S, Grattis på din stora dag och så roligt och givande för dig att åka dit. Blir avundsjuk..

Jag önskade att jag kunde följa med och se denna fantastiska man. Han sätter verkligen igång tankeverksamheten.

Vad kostar en biljett??

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

miramis2
0

Hej den jag har tjing på är på 510 euro sen är det uppåt, 595 och upp till 890 beroende på plats då… Får se om jag kommer iväg…

miramis2
0

Hej Gitte o resten av gänget härinne! Nu har jag varit i London på seminariet "Unleash the POWER  within!" Jag kom hem i förra veckan. Det var en upplevelse som är svår att klä i ord…. faktiskt låter det bara löjligt jämfört med själva upplevelsen o känslorna att skriva några rader om det.

Innan jag åkte så hade jag juläst Tonys böcker o lyssnat på en del av hans audio kassettband. MEn att vara där… se o tala med honom… själva resan dit, har ej rest åratal, själv dessutom, bara tala o tänka på engelska o en del franska… åh snacka om att befinna sig låååångt utan för min bekväma o trista zon!

Det var en stor skara människor från 55 länder som samlades på exklusiva Execl exhibition center i förnäma nybyggda docklands i London. Jag bodde på ett enkelt bed and breakfast ca 10 km därifrån o blev välbekant med taxichaffören som körde mig dit o hem varje dag.

Det var en sån ENERGI  att befinna sig mitt i dettta gigantiska Excel och musik med ljudeffekter fick en att rysa o övervädigas. Tänk er… Anthony Robbins en två meter lång jätte, gigantisk i såväl sin fysiska snygga uppenbarelse som sin psykiska närvaro! När han talade så gick det snabbt o målande och tonläge som …. ja jag vet inte va jag ska säga… men hursomhaver… han berättade sin story om att komma ur elände , förtvivlan o vara totalt bostadslös med allt vad det innebär…. till att lita på sina drömmar, sin intuition och att ta lärdom av det som varit istället för att tjata o hacka på sig själv.

Han berättade om sitt möte med NLP, neuro lingvistisk programmering, John Grinder som skapade denna metod och hur kretivt o fantasifullt som Tony sen efter en kukrs började ANVÄNDA  metoden på villiga men utslagna människor som var hans första försökskaniner. Jag förstod att om man har den där entre prenör andan i sig själv, alltså att man har en entusiasm i att försöka sig fram till framgång, lära av sina fel så lyckas man så småningom + att man har den där inre hejarklacksledaren o ett fokus starkt som laser på det man VILL o har bestämt sig för att nå, ja då är det helt enkelt bara en tidsfråga innan du lyckas…             Ja vi fick ta del av livsförändringar där på scenen… Tony är verkligen heltokigt närvarande o det vart så kul att se folk gapa av förundran där de påverkades där o då! Stora skärmar zomade in både Tony o de som kom upp där, jag satt ju rätt långt bak men såg o upplevde utmärkt ändå!

Vi fick veta hur vi människor styrs av drivkraftedr som att undvika obehag eller för att få behag. Vilka undermedvetna behov som styr oss utan att vi många g´ånger ens vet det….. Jag förundrades i takt med att folk med liknande livhistorier som jag själv togs upp på scenen o jag kan sägaatt jag o övrig publik både grät o skrattade om vartannat.

Hela resan kan sammanfattas i ett ord egentligen - KÄNSLOR . Ja, hör ni, jag har nog aldrig upplevt så mycket känslor inom hela spektrat som jag där gjrode…

Vi gjrode massor av övningar med varandra i publiken, vi hade övningsböcker, ja allt som Tony gick igenom fick vi i böcker med hem så man kan dra allt för de därhemma med. Mellan varven ca var 15e minut var det fullt ös, upp o hoppa , klappa händer, tjoa, kramas, massera varandra, delge varandra våra inre hemligheter/historier om varför man inte kan göra det man egentligen vill… Vi mediterade ihop, gjorde inre visualiseringsövningar, både jobbiga där jag grät som en …usch ja, men sen vart det så skönt att ha frigjort den kraften som låg inunder det svåra!

Det var under 4 dagar o vi höll på med de tre första från tidiga morgon till sena kväll, någon liten paus i mitten bara, men man kunde komma o gå som man ville o orkade.

Första kvällen var det om rädslorna o jag skulle gå på glödande kol, men jag hade migrän el spänningshuvudvärk som vart mer omer jobbig så jag bröt ihop  halv nio o eldvandringen var nån timme senare…. jag var jättebesviken o arg på min smärta, men jag åkte "hem" tog mediciin o sen var jag frisk resten av dagarna tack o lov. Jag ska dock göra den där eldvandringen senare i framtiden! Jag vill dit igen, men jag vill nu gå de andra seminarierna han har som är wealth seminar, date with destiny och life mastey. Ska man jobba med personlig utveckling så kan jag säga att denna kurs är nåt i hästväg. Den har gett mig ett slånt perspektiv på mig själv, livet, ens kraft som e GIGANTISK och det djupa andliga som är kittet som håller oss alla samman…. Jag hade såna otroliga andliga upplevelser under denna resa att ni förmodigen inte skulle tro mig…? Ta chansen o åk, det kommer förmodligen att förändra ditt liv såväl som det gjorde med mitt. Jag säger som Tony  LIVE WITH PASSION! Några ord från en tacksam Susanne Wärn i Landskrona

miramis2
0

http://www.youtube.com/watch?v=Cpc-t-Uwv1I Här kan ni se lite lite grand om det jag talade om , vem Tony är o vad hans står för…

GitteL
0

Så underbart för dig, detta har jag hört innan att han är som ett kärnkraftverk. Haha.

Det undermedvetna är en gåva anser jag som talar till oss när det är något vi reagerar emot. Detta pratar vi mycket om här så jag hoppas du deltar och kan skriva lite om dina erfarenheter.

Kram på dig, S

intressant
0

känslor ska man behärska det har jag lärt mig från min familj….:-(

Vilka är de oändliga möjligheterna?

Vad mer är möjligt än uppgivenhet,värdelöshet?

GitteL
0

Dom orden köper jag direkt.

LIVE WITH PASSION.

[BigMama]
0

Har hört mycket om denna man. Väl spenderade pengar, miramis. Alla borde prioritera upplevelser oftare.