Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: glädje
Läst 987 ggr
GitteL
0

Otroligt men sant!

Kommit hem från festivalen och får ett meddelande till min mobil. Så här står det:

Har din sons lur, ringer dig imorgon så vi kan träffas så han får den.

Jag blev ju direkt orolig och tänkte vad är nu detta. Ringde min sons kompis Pappa som sov och får numret till kompisen. Var är min son?

Han är här, vänta lite säger han. Hallå, var är din mobiltelefon? Ööööö va den har jag inte den är borta.

Ok, men du har tur en kille har hittat den och han ringer imorgon så du kan få den.

Snacka om tur i livet så jag ringde min sons mobil och killen svarar att allt är lugnt.

Jag sa herregud att det finns sådana ärliga människor som du är guld värt.

Snacka om att jag är överlycklig.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

ikna
0

Oj, jag förstår verkligen din oro, innan du talat med sonen! Så underbart att det finns så uppriktigt ärliga människor! Solskenshistoria! Så härligt att få höra om detta, Gitte! Tack!

Rosenvial
0

Hu jag skulle blivit riktigt rädd om jag fått ett sms från någon som säger sig ha barnets mobil.Skönt att sonen din sov så gott,att han bara tappat bort luren.

Visst är det härligt med ärliga människor.

bjprofit
0

Skönt att läsa sånt. Det finns hopp om oss människor i alla fall Glad

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

GitteL
0

#1 Ja visst är det härligt att höra sådant och som du #3 skriver det finns hopp i livet trots allt. Skrattande

#2 Min son (15) var också på Malmöfestivalen med kompisar så det kändes märkligt att få detta sms. Men fick kontakt med han som hittade den och kunde lägga mig i lugn och ro.

Sonen kom hem och mådde dåligt pga att den var borta men jag hade ju glädjande besked.

Önskar er en underbar Lörd och gör det ni tycker är roligt och som ger er glädje.

Yuki
0

Vad roligt.

[Vintersaga]
0

Härligt med en sådan solskenshistoria :-)

Det är skönt att det finns ärliga människor trots allt!

GitteL
0

#5 Ja verkligen.

#6 Det finns och jag hämtade mobilen idag och han sa Hälsa din son att han skall vara rädd om sina grejer.

Härligt med människor som är omtänksamma, raka o ärliga. Me happy.