Hur går det för er?
Jag undrar hur det går för er med inloggning, meddelande och annat smått o gott?
Vad tycker ni om Nya iFokus?
Hr ni skickat PM till mig så ser jag inte vem det är ifrån och jag kan inte öppna dom så vi får ha tålamod igen trots allt.
Jag kan knappt öppna trådarna här och kommentera för det tar evigheter så jag valde att lägga in denna tråd.
Vi får tänka positivt att det blir bra till sist.
Ha en go dag så länge. 
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Jodå det går lite bättre, vant mig lite mer.. Ser fram emot din distanskurs :) Känns som den väntar på mig *S*
Ja, vi får ha tålamod med allt detta nu. Det är lika för oss alla tror jag mer eller mindre. Men killarna jobbar nog stenhårt just nu med servern, så det blir nog bra i slutändan 
Jag har inte varit inne så mycket och kollat runt i allt det nya, men jag har inte haft några problem med inloggning iaf. Förutom igår då, då det var något fel på servrarna.
Jag kan klicka på inläggen och svara, fast jag kopierar som vanligt texten innan jag skickar kommentaren, för säkerhets skull. :-D
Jag lyckades också ändra texten på min sida.
Jag har ännu inte kollat ifall jag kan skicka meddelanden och skriva i gästböcker och så. Men jag såg något konstigt förresten i min egen gb och det var att alla kommentarer jag gjort tidigare till inläggen har försvunnit?
Nåja, tålamod är värt att utveckla. :-D
Hmm, kollade precis min inbox och alla meddelanden som fanns där häromdagen är puts väck? Försvinner de automatiskt efter en viss tid kanske…
Okej, såg precis att mina kommentarer till inläggen i gb:n är tillbaka iaf. :-)
#1 Hoppas allt är väl med dig, ser också framemot detta och roligt att du har motivation. ;-)
#4 Ja det är strul med att uppdatera men det går automatiskt när du loggar in. Verkar som det är en bugg och därför kan vi ej läsa gamla PM. De arbetar på detta.
Det är verkligen att öva sig på att ha tålaMOD. Skall gudarna veta..
Hej hopp,
har inte haft tid att vistas här så mycket den senaste tiden, men än så länge känns det nytt och ovant. Mycket att läsa och lära. Det dröjde bra länge innan jag hittade 'min sida' och inlägg….. Jag hör till kategorin fyrkantiga människor som ogillar förändringar..
Ser också fram emot Gittes kurs! 
#7 Hej hopp, ja detta är verkligen ovanligt för mig också. Skall ärligt säga detta är inget för mig att sitta o forska i allt.
Vill ha det så enkelt som möjligt ;-)
Kul att höra BM, motivation är en bra början ;-)
jag tycker att det ser mycket snyggare ut, men det e ju så himmla segt mellan varven men får errrrrrrrrrroooooo o det e ju trist när man skrivit mega inläggen
Det va ju så här även innan o då tänkte jag aha en massa folk inne därmed är det grymt segt, nu kanske det beror på att dom pysslar så mycket med detta. Jag har inte heller några pm kvar men hoppas dom komemr tillbaka eftersom det är några jag sparar på :) Men det e iaf mycket snyggare o jag tor att detta kommer bli jätte bra tillslut.
#9 Ja det kommer bli bra till slut när vi vant oss ;-)
Om du skriver inlägg så kopiera innan du skickar iväg.
Hoppas också att våra PM kommer tillbaks så vi kan se dom och det blir snyggt som attan och snart får vi alla sitta på sajten beroende ;-)

Blir nog bra till slut men när man har meddelanden vill man ju komma åt dom. Är ju allt lite nyfiken jag :)
Går inte att radera heller i inkorgen har jag märkt.
Å andra sidan får man kanske lite sömn för en gångs skull :-D
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
#11 Nej inget funkar med att radera och läsa men jag hörde att de skall stänga ner vid 01 och imorgon skall det vara ok.
Har skickat PM till dig och det stod GÅ o lägg dig ;-) samt lite mer.

#12 Bra med PM i dessa tider när man inte kan läsa dom ;)
Hoppas du fick lite sömn själv :)
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Gitte!! Har du fått mitt PM?? Har försökt skicka till dig flera ggr, men vet inte om det kommit fram?? Vore snällt om du kan höra av dig :)
#13 JA eller hur men jag skickade PM innan det började strula här så de ligger gömda någonstans. Fick en god sömn.
Hoppas du mår bra.
#14 Jag har ej kunnat öppna några PM så skicka på min mail som du fått eller ring. Du kan ringa när du vill och är jag upptagen så ringer jag upp dig. Kram
Det har ju varit mycket problem ända sedan de lanserade den nya sajten - men det är svårt att veta vad som är av den karaktären och vad som beror på vår relativt långsamma uppkoppling att göra…
Har också skickat mail första dagarna men inte fått något svar ännu - vilket kan bero på att det är problem att öppna och läsa (och svara kanske). Själv hade jag fått ett mail i fredags och det kunde jag inte läsa, men några dagar senare kunde jag det…
Så det gäller att ha tålamod… ;-)
Kram Rickard
Okej.. Jag skickar till din mail istället :) Kram
Det går bra.. Har nästan inga buggar alls:D
#18 Vad bra Ijin
Hur går det för er nu??
#19 - Har bara det där med pm, att jag inte kan stänga rutan utan måste backa tillbaka till sidan före jag öppnade första pm:et.
Nu går det väl lite bättre, förutom att jag inte kan backa o gå fram bland mina gamla PM som jag vill läsa igen..
Ja det har jag med problem med, samt att lägga in bilder. Går inte alls.
Jag kan inte skriva i någons gästbok. Det fungerar inte. Error error! Annars funkar det mesta.

#23 kan du kopiera hela felmeddelandet och lägga in te på http://support.ifokus.se så kan nog någon av grabbarna fixa felet.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Gokväll allihopa!
Jag känner mej fortfarande ganska förvirrad i nya upplägget - hittar inte funktioner och går vilse .. men det är nog mest en vanesak :)
En sak funkar inte för mej - jag kan inte svara på PM. Såg på keramik att flera där har samma problem… Förlitar mej på att supporten jobbar på och att det löser sej så småningom!
Nu har jag fått en lösning på mitt problem. När jag inte kan stänga rutan genom text och kryss så räcker det med att klicka utanför rutan så stängs den :-)
Kram Rickard
#25 Jag fick ett Pm av dig och det kom fram.

Min användare hade helt plötsligt bytt lösenord till ett gammalt och jag kan inte svara på PM. Men jag gillar upplägget :)