Utredning
Jippiiiieeee!!!! Nu har jag kämpat i ca 14 år för att få göra en dyslexiutredning… idag har jag pratat med en kvinna här på komvux i Luleå som har hand om skriv och läs linjen (eller vad det kallas) och om exakt 1 vecka och 1 timme ska jag få genomgå en utredning som kommer att visa om jag har dyslexi eller någon annan lässvårighet!
Jag är just nu så lycklig så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen =) Jag har kämpat i 14 år och nu har jag äntligen fått min vilja igenom… Skam den som ger sig och trägen vinner är talesätt som verkligen stämmer =)
Nu är jag dessutom jätte nervös inför detta, jag har kämpat så länge för att få denna hjälp och nu när den är så nära så blir jag nervös.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag är glad för din skull, skönt att du fått gehör för din önskan. Hoppas det går som du vill.
Kram Camilla

Tack =)
_**/Mvh Anne
Vad härligt Anne, klart det är nervöst men se framför dig hur bra allt går.
Lycka till. 
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Jag gläds med dig Anne, det var väldigt många år av kämpande, grattis!

Tack =) Jag vet att det kommer att gå bra, men jag tror just den biten att jag kämpat i så många år och aldrig blivit riktigt trodd tidigare gör att jag inners inne inte riktigt vågar tro att det är sant att jag äntligen ska få hjälp och jag blir därför rädd att något ska komma mellan så det inte ska bli av nu heller.
Just nu är jag så lycklig så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är en sån otrolig lättnad att någon speciallist äntligen lyssnar på mig och är villig att ge mig den här utredningen för att ta reda på vilken sorts hjälp jag kan behöva.
Sen så har det inte för mig någon större betydelse om de kommer fram till att mina lässvårigheter beror på dyslexi eller om det har andra grunder.
Direkt efter jag hade pratat med denna kvinnan så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv, kunde inte sitta stilla så jag gick på en 1timmes lång promenad i spöregnet 
_**/Mvh Anne
Härligt Anne!
Som du säger - ordspråken är väldigt talande här och det visar att du är en himla bra fighter 
Njut nu av din framgång och oroa dig inte för framtiden - den kommer tids nog och då får du din chans att få reda på vad du har för problem :-)
Kram Rickard

#6 det har du så rätt i, man ska leva i nuet och inte oroa sig för framtiden föräns den blivit till nuet =)
_**/Mvh Anne

OJ! De ringde nu på morgonen och ändrade dag så redan kl 8:15 imorrn ska jag dit och göra utredningen… Varför känns det som att jag ska skriva ett jätte stort prov som jag inte pluggat till? Jag är ju fullt medveten om att detta inte är ett prov och absolut inget man kan plugga inför
_**/Mvh Anne
Anne
Att behöva vänta i 14 år så lång tid.Förstår att de känns härligt nu.
De kommer säkert gå jättebra imorgon.
Om det skulle vara så att du behöver lite lugn in för morgondagen så skickar jag med det till dig.
Kram

#9 Tack det lugnet tas emot med stor tacksamhet =)
_**/Mvh Anne
Håller tummarna för dig. Berätta sedan för jag är NYFIKEN.
Kram på dig.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Tack för tummarna =)
Jag gjorde en del av utredningen idag och ska göra den andra delen på tisdag. Den del som gjordes i dag bestod av läsförståelse och hur snabbt jag läser.
_**/Mvh Anne