Varför gör jag så?
jag övningskör med min kille.. För några dagar sen så gjorde jag en perfäkt parkering o sen när jag skulle stänga av bilen så höl jag på att dra start motorn … jag hade aså bilen på o vred nycklen åt fel håll så de knara i hela bilen..
Så fort jag lyckats med nåt så gör jag nåt stort fel efter.. VARFÖR?
Käner mig så misslycka när jag gör så..

Låter som du tappar lite koncentration efter att ha lyckats med nåt. Nästa gång du gör en perfekt perkering bli inte FÖR glad bara.
Ingen är perfekt och bra att bli påmind om det ibland ;)
När jag råkar ut för missöden frågar jag mig själv ibland varför gjorde jag så? Varför hände det här?
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
Var inte så hårt mot dig själv #0, alla gör misstag ibland. Huvudsaken är att man inte gör samma misstag flera gånger.
Jag tänkte som du förut och var väldigt hård mot mig själv. Med åldern har jag nu blivit mer förlåtande. Hoppas du kan komma dit också.
Kram Camilla
Ibland så startar killen bilen åt mig medans jag fixar stol o annat o jag vet att han starta de åt mig för jag hörde de ju själ o såg men sen när jag fixat allt så tänker jag strta bilen som redan är på..
Hur ska jag göra då får att behåla koncentration?
Ibland så startar killen bilen åt mig medans jag fixar stol o annat o jag vet att han starta de åt mig för jag hörde de ju själ o såg men sen när jag fixat allt så tänker jag strta bilen som redan är på..
Hur ska jag göra då får att behåla koncentration?