Vika mig eller inte?
Min kille o jag ska på fest till killens bror i kväll o min kille ska ta med en kompis
Min kille är 26 o jag 19 o kompisen 47..
Dena 47åring gillar jag inte alls längre.. Har är typ alkolist o när han blir full eller på värkad så kan han bli väldigt arg.. Han kan inte erkäna att han har fel ibland o då blir han jätte.. Sist vi var på fest hos killens bror och han va med så blev de ett jädra bråk mellan han o mig..
Jag är inte den som viker mig men min kille tycker att jag ska va tyst så vi sliper liv.. men jag anser att kan inte hålla sig lugn o ha en god ton så kan han stika..

Jag förstår din situation, har själv vart i liknande situation för X antal år sedan.
Det jag gjorde de gånger som min dåvarande killes kompis skulle på samma fest var att antingen valde jag att inte alls gå på den festen utan hittade på något med mina vänner istället eller bara stannade hemma och såg på film, eller så gick jag på festen men totalignorerade den personen som jag inte gillade, jag svarade inte ens på tilltal från han. Man kan tyvärr inte komma överens med alla så då får man välja att umgås med de man gillar istället och låta resten vara.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
dena killen talar jag bara med vid en stacka tillfälen.. men man tycker ju ändå att är man 47 så kan man bete sig på ett bätre sät.. men han har ju knarkat sönder huvet med..
vi är på sama fest nu o har sakt till min kille att om han börjar så tar jag killes mobil o ringer min moster så att jag får sova där i natt..