Varit i Gbg!!
Jag har varit i Gbg från onsdag till fredag och hälsat på faith. Jag har haft det enormt mysigt och hon är verkligen som hon skriver. Kanon go människa och mycket på G.
Sedan fick jag möta hennes kompis Solsken som också är en härlig tjej och de passar bra ihop ;-)
Vilken tur jag hade med vädret så jag fick se en helt fantastisk natur. I like.
Tack faith för din gästfrihet.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Göteborg?! Härligt! Hur är det det är, Gbg sägas väl vara Sveriges framsida, eller? Har tyvärr aldrig varit i Göteborg men vem vet, kanske det blir någon gång.
Härligt att Du hade mysigt.
Idag har Göteborg varit den vackraste platsen på jorden!
Stan är nog stan som vilken stad som helst, men när solen går ner i havet och himmel och hav smälter ihop i ett skimmer av färger som ingen människa någonsin kommer kunna återge skönheten i… då är man på framsidan!
kram till er båda!
*avis* hade vart skoj o fått träffa er alla 'i riktiga livet'. Få lite ansikten…. Jag vet i alla fall hur det ser ut hemma hos Faith!
Är glad för er skull, dock,inte bara avis….
Ja Gitte, Jag var ju hos Faith förra sommaren, så jag vet vilken härlig person hon är. Förstår att du hade trevligt där. 
#1 Tack.
#2 Ja det är en sådan fin stad. Älskar den.
#3 Ja det hade varit jätte kul att träffa alla IRL men det kanske blir tillfälle framöver. 
#4 Ja, precis du vet. Härligt område att bo i. 

#0 Tack Gitte för dina fina ord här, blir alldeles varm
du är en kanonmänniska med ett stort hjärta!! Mycket insikter fick vi också under våra samtal :) Tur med vädret hade vi också, var nere på stranden som ligger ett par hundra meter ifrån där jag bor. Sen var vi vid en annan sjö som ligger en bit bort. Sätter in kort från den ena sjön här.
#2 Jaa visst är det vackert! :)
#3 hahahaa.. ja det vet du ju hur det ser ut hemma hos mig :) Och visst är det så kul att träffas irl! :)
#4 Neravännen, tack detsamma! Vi fick uppleva så mkt när du var här förra sommaren så det tog månader att smälta…:)
Kram till er alla!
#6 Tack för dina ord
Vad kul att du lade in fotona där vi var, det fotot kommer jag ihåg när du tog haha. JA det är svårt att beskriva din natur med skog runt omkring och hur lugnet spred sig där. Underbart jämfört med surret här i Malmö.
Visst är det härligt med insikterna som kommer på löpande band.