Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikettdagens-affirmation
Läst 1739 ggr
vickevira
0

Underbar dag!

Jag önskar er alla en underbar dag! Glad

/Mia

AnneN
0

Tack desamma =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ChristinaSylejmani
0

Tack detsamma!

[Vintersaga]
0

Det är en underbart varm och vilsam dag, full av mat och socialt umgänge på 40-årskalas, en vilopaus efter det och en lika härlig dag i morgon att se fram emot :-)

Så önskar er alla detsamma :-)

GitteL
0

Tack detsamma, idag har jag badat med min son men det blev mest bad. Herregud vilken sommar vi har fått. Yohoooo.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

[BigMama]
0

Tack detsamma Vickevira!! Hoppas Din dag blev fin - nu är den strax slut…. Min har vart varm o solig, märktes i butiken.. Inga kunder!! Avslutade dagen vid östkusten, grillad lax och nypotatis.. Som mammsen o pappsen bjöd på vid deras husvagn! Mmmmm…

vickevira
0

Vad glad jag blir att ni andra är glada! Så här fin blev min dag - hoppas ni haft det jättebra också!

Kom att tänka på Queens "It's a beautiful day" - och spelade den på riktigt hög volym medan maken packade ihop middagspicknickoch jag letade efter fiskelinan jag köpte för ett tag sen men som jag tydligen förlagt.. men vad gör det ;) . Så puttrade vi ut med vår snipa till en ö, och badade och misslyckades med grillningen och kvällen var underbar och ingen lät sej nedslås av att middagen blev potatis och tsatziki och grönsaker och ingen fläskfile… och havet var så vackert och solen så varm. Så puttrade vi stilla hemåt med dörjarna på släp. Dottern drog tre makrillar och maken tre. Och skärgården lyste och skimrade i rosa och lila och blått och orange… solen gick stilla ner mellan öarna. Dottern lutade sej mot min rygg och konstaterade att om vi tog ett kort just nu så skulle det vara lika vackert som i bildspelet "theinterviewwithgod". Vi befann oss mitt i skapelsens underverk - fyllda av gläde och kärlek.

Idag har varit en underbar och glädjefylld dag!

[BigMama]
0

#6 Ja, det var en dag som heter duga det! Du hade siktet inställt på en positiv dag redan när du önskade oss andra en bra dag!

ChristinaSylejmani
0

På tal om en underbar dag så hittade jag denna pps-fil på min dator. Har zippat den.

[Vintersaga]
0

#8 - Ha ha, den var fin - det tyckte katten också, som kom direkt när fågelkvittret satte igång :-)

ChristinaSylejmani
0

#9. Ja, det förstår jag att katten gillade fågelkvittret :)