Deppig kväll
Ikväll är en sån där jobbigt deppig kväll…då tårarna bara kommer.
Känns som om man bara ställer upp på allt o alla och det enda man får tillbaka är svek…Man ger o ger…men allt blir fel. Är så mycket som tar ens energi…och man kan inte ladda ny hur man än gör. Det sugs ur kroppen bit för bit tills inget finns kvar…då man bara till slut deppar ihop och gråter över allt.
Ville bara skriva av mej ikväll.
Kram från en deppig Mia
Jag har inget svar - men *kramom* !

Inte heller jag har något svar men…

Tack vad ni är goa…Det räcker så långt med en kram….
Den här länken i en annan tråd från GitteL hjälpte mej att hitta ny kraft idag http://www.theinterviewwithgod.com/ src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Först tittade jag på den en gång själv och njöt av de vackra bilderna och alla kloka visdomsord. Sen kom min 14-åriga supermysiga son och kröp upp brevid mej och vi tittade på den båda två tillsammans och han tyckte också mycket om den. Det var en sån stund när tiden stannar upp lite grann och livet visar sej från den ljusa sidan :)
Kanske kan den hjälpa dej lite också just nu?!
o fy vet hur du har det. Jag har ett lugnt o skönt liv jag har faktist sakt ifrån jag orka inte höra på allas problem för tillslut orka jag inte med mera. Jag tycker att du ska våga säga ifrån, ta dig i kragen våga säga nej du jag har itne orken just nu kan vi inte ta detta nån annan dag. Du får en jätte kram från mig o en som känns med.