Personlig utveckling iFokus

Personlig utveckling

Etikett: drömmar-drömtydning
Läst 922 ggr
[mia-38]
0

Ungefär samma drömmar!

Min bästa polare och jag drömde nästan samma dröm för nån vecka sedan. Jag har haft återkommande drömmar om ett stort hus som det spökar i på övervåningen. Drömde denna nu igen förra veckan. När jag kommer till jobbet och berättar detta för min bästis så tittar hon bara på mej…."Men jag drömde om samma sak……" Jag berättade om huset..och det var samma hus vi hade drömt om…..Läskigt!!!FörvånadHur kan det bli så???

Natten efter så drömmer hon att hon o hennes kille ska gifta sej..vilket dom nu ska nästa sommar. Bara det att i drömmen så var det dubbelbröllop! Killen jag är kär i är granne med dom…och vi skulle med gifta oss. Hon drömde hur vi planerade för bröllopet och resan efter….hihihi..,,,Det var lite skoj….Skrattande

Jenahbella
0

va läskigt Förvånad
de blir väl kanske av att man pratar mkt med varandra och sätter igång varandras tankar ? ne jag vet inte.. :P
men jag har drömt liknande drömmar som mina kompisar med :) de känns lite läskigt när man börjar berätta å så berättar ens kompis fortsättningen..

bröllop! åh va roligt, sånna drömmar önskar ja att jag kunde få drömma lite oftare :D