skriva av mig :)
jaa jag tänkte skriva av mig lite,
Jag är 22år, har fast jobb och är sambo sen mer än ett år tillbaka.
sen jag träffade min sambo så har jag vuxit väldigt mycket som människa. jag har lärt mig att våga ta mig för.
under denna tid har jag även träffat en psykolog som talat om för mig att de jag känner är okej, har haft problem med känslor kring min bortgångna far.
nu känns de som livet äntligen rullar på i rätt riktning och mina relationer till nära och kära är starkare än någonsin.
jag känner att jag är mer, mig själv.
så då kommer jag till mitt problem, tristess, jag känner mig helt uttråkad!
jag känner att jag vill göra något, men kan för mitt liv inte komma på vad?!
det känns som om jag behöver någon som pushar mig till något nytt.
jag har hela tiden haft mina problem att tänka på och det har gjort att jag alltid haft något att fokusera på.
men nu är det tomt.
någon som har några tankar om detta? :)
Det låter som du har gjort en stor förändring inom dig själv med allt jobb du lagt ner. För att få en förändring är det viktigt att börja med det inre som sedan skapar det yttre utifrån där du är nu.
När du känner tomhet så vila i detta, det är just tomheten som är viktig att känna och inget är fel det bara känns så.
Ställ dig frågan själv och ha tillit till det och gå ut i naturen och bara var så kommer svaren till dig.
Kram, Gitte
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Just det som jag också tänkte på,
När du känner tomhet så vila i detta, det är just tomheten som är viktig att känna och inget är fel det bara känns så.
Ha tillit i det och gå ut i naturen och bara var så kommer svaren till dig.