När målen är uppfyllda...
Jag har sedan ungdomstiden funderat vad jag vill med mitt liv och stolpat upp:
Utbilda mig, få ett jobb, gifta mig, få flera barn, köpa gård, äga hästar, registrera stuteri, nå framgångar med hästarna, resa i Asien, anlägga trädgårdsland, lära mig sticka.
Jag är 30 år i år och utbildad, gift, två barn, har hästgård, 8 hästar, stuteri, tävlar med hästarna, maken och jag har rest i Asien under 4 mån, har anlagt trädgårdsland och gått stick-kurs.
Vad gör ni när alla mål är uppnådda? Lutar er tillbaka och njuter? Blir rastlösa? rådvilliga? Sätter upp nya mål?
Sätter upp nya, så klart! Det finns så mycket att göra och se, det är bara titta och se ifall någonting intresserar dig;)

Håller helt med #1, då alla mål är uppnådda så skaffar man nya mål
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Så vad har ni för mål? *försöker bli inspirerad* ;-) Ange gärna både abstrakta och konkreta!
#3 Du har nog redan kommit på det själv eftersom du besöker den här sajten, personlig utveckling. ;) Nu kankse du tycker att det är dags att utveckla dina personliga sidor, eller i vart fall ta reda på mer om dig själv och vem du innerst inne är..? Ett väldigt bra mål, tycker jag. Sedan finns det utmaningar runt hörnet varje dag, och eftersom du har familj, hästar, uppfödning och tävlar så har du väl utmaningar så det kittlar så där lagom i kroppen varje dag, eller hur? ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Mina mål är att bearbeta alla rädslor och sånt som hindrar mig från att vara en lycklig och hel människa. Att ständigt våga utmana mig själv, som att sätta mig i nya och lite ovanliga situationer titt som tätt. Är både nyfiken och äventyrlig och hoppas jag så förblir! Jag vill känna mig hemma i alla situationer och i olika delar av världen, så vi får se var den resan går
#3 Hmmm Har inte riktigt några mål just nu. Flyter runt bara;) Ser vart livet tar mig!

#3 Vilket område av ditt liv behöver mer uppmärksamhet och kärlek? Är det relationerna eller arbetet eller hälsan eller hur du bor? Sök på "motivation" på nätet, eller läs böcker om coaching, själv gillar jag Cheryl Richardssons böcker.
Det finns alltid nya drömmar att drömma!
Själv drömmer jag om att öppna surfcafe på Bahamas. Massor av unga, surfande män/pojkar och nån annan som betalar drinkarna?
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM