Skrattyoga!!
Idag skall jag gå på skrattyoga. Skall bli jätte kul att skratta och gap flabba i grupp hahaha.
Jag förmedlar senare hur det var.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se
Det låter hur befriande som helst! Häftigt.. Tänker på hur trött och avslappnad jag blir efter en rejäl skrattattack.. 
Ja du detta var verkligen något utöver det vanliga. Märkligt i början men sedan så släppte jag alla hämningar och det var som ett gympass. Vi fick gå runt och skratta och se varandra i ögonen så ni kan ju tänka er. Vi var skrattande pingviner, elefanter, madamer, hönor och skulle kasta bollar till varandra och härma skrattet vi fick. Sedan fick vi stå i ringen och få massor av beröm. Härligt.
Skrattade så jag fick tårar…Exakt BM, befriande som bara den.
Det låter verklgen härligt. Jag älskar att skratta. Gör det ofta också. Jag söker aktivt upp humor och roliga människor. Jag har samlat på mig en del knäppgökar som skickar roliga mejl och sms till mig. Skratt måste vara den bästa terapin i världen (sex också)
#3 Hahaha, du är för go. Ja skratt är också viktigt för mig…

Lustigt att vi skulle springa på varandra där igår, Gitte!
Det var verkligen kul igår! Hade kunnat tänka mig att ha skrattyoga som återkommande aktivitet. Nästan så man hade behövt byta om, så svettigt var det efter ett tag. Hade man kört lite tuffare övningar hade det varit ett fullgott träningspass. :) Jag har ju varit på en längre variant av det här - tror han höll på 1½ timme - och då hade jag rejäl träningsvärk efteråt.
#5 Ja det var verkligen kul att se dig igen. Härliga skratt och jag håller med att det blev hett i kläderna ett tag.
1,5 timmes skrattyoga lär nog varit det dubbla.
Kul att snacka med dig igår. 
Underbart!! Vilken syn, med alla glatt skrattande hönor och pingviner, haha…JA LEVE SKRATTET! Själv använder jag oftast humorn för att komma tillbaka till mig sjäv, på nått sätt